;
coinex

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس خبرساز شد!

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس خبرساز شد!
انفجار گوشی آیفون 7 پلاس خبرساز شد؛ آیا غول کوپرتینو به نفرین سامسونگ دچار شده است؟!

انفجار گوشی آیفون 7 پلاس برای اپل بسیار گران تمام شد. این کمپانی برای پی بردن به چرایی انفجار این گوشی که متعلق به شخصی به نام بریانا اُلیواس (Brianna Olivas) بود، شروع به تحقیقات گسترده‌ای کرده است. تصاویر گرفته شده از این دستگاه بعد از انفجار، توسط الیواس توییت شد. روز قبل از این انفجار، آیفون 7 پلاس روشن نمی‌شد و منجر به آن شد تا الیواس آن را به همان فروشگاه اسپرینتی که دستگاه را در ماه ژانویه از آن خریداری کرده بود، بازگرداند. کارمند شرکت اسپرینت بیان کرد با اینکه دستگاه زمانی که برای روشن کردنش آن را در دست گرفت، کمی عجیب به نظر می رسید؛ اما تست آسیب شناسی، هیچ ایراد یا مشکلی در ارتباط با آن نشان نمی‌داد.

آیفون 7 پلاس

صبح روز بعد، دوست بریانا دستگاه را از شارژر اصلی اپل در آورده و آنرا روی میز آرایش قرار می‌دهد. سپس ناگهان بصورت ناخودآگاه می‌بیند که به آرامی از گوشی آیفون 7 پلاس دود بلند می‌شود، آن چنان که انگار این نگاه زیرچشمی ناگهانی هشدار طبیعت به این فرد بوده است. سپس دستگاه را برداشته و آن را به داخل حمام پرتاب می‌کند و درست در همان لحظه، دستگاه منفجر می‌شود.

کمپانی اپل، تلفن این شخص را با تلفن دیگری معاوضه کرده و سخنگوی اپل اذعان کرده است که ما با مشتری در ارتباط هستیم و به مشکل پیش آمده رسیدگی می‌کنیم. یکی از کارمندان اپل استور نیز بنا به گزارش‌ها بعد از فاجعه اتفاق افتاده، رو به الیواس کرده و بیان کرده است که تا به حال چیزی شبیه به این سابقه نداشته است.
آیفون 7 پلاس

بریانا اُلیواس درباره انفجار گوشی آیفون 7 پلاس خود می‌گوید:

“من خوابیده بودم و تلفنم کنار سر من درحال شارژ شدن بود، دوستم تلفن را برداشت و آنرا روی میز آرایش گذاشت. سپس به سمت توالت رفت… ناگهان دود و صدای فش و فشی که از دستگاه به بیرون ساطع می‌شد، توجه او را جلب کرد. درهمان لحظه و بدون توقف، تلفن را که شروع به آتش گرفتن کرده بود، برداشت و آن را به داخل توالت پرتاب کرد… به محض انداختن تلفن در آن جا، دستگاه منفجر شد و دود بیشتر و بیشتری شروع به درآمدن از دستگاه کرد.”

الیواس می گوید که او همیشه از شارژر اصلی اپل استفاده می‌کرده و اگر این شخص صادق باشد، یک احتمال بزرگ برای علل این فاجعه از میان خواهد رفت و آن چیزی نیست جز استفاده از شارژری غیر از شارژر اصلی دستگاه.

احتمال دارد که اپل تا چندین هفته پاسخ قابل قبولی برای علت اصلی چنین رخدادی نداشته باشد. به محض شنیدن خبری از سوی کوپرتینو، شما را حتما از آن مطلع خواهیم ساخت.

پیش از این، انفجار های این چنینی برای پرچمدار رقیب اپل یعنی سامسونگ نوت 7 اتفاق افتاد و همین امر موجب زیان های مالی بسیاری به بحش تولید گوشی های هوشمند سامسونگ شد. آیا این اتفاق برای اپل نیز تکرار می‌شود؟ آیا اپل به نفرین سامسونگ دچار شده است؟

.

منبعphonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر