;
coinex

برخی از مشخصات هواوی پی 10 قبل از رونمایی آن فاش شد

برخی از مشخصات هواوی پی 10 قبل از رونمایی فردا فاش شد
کمپانی هواوی فردا در نمایشگاه MWC 2017 و با برگزاری کنفرانسی در این نمایشگاه، گوشی پرچمدار هواوی پی 10 خود را معرفی خواهد کرد؛ اما خبری که دیروز در رسانه های مختلف تکنولوژی منتشر شده، کمی از هیجانات رویداد امروز را کم کرده است. برخی از مشخصات هواوی پی 10 به همراه تمام رنگ‌بندی‌های این گوشی در فضای آنلاین خودنمایی کرد.

تصاویر مطبوعاتی فاش شده از هواوی پی 10 نشان می دهد که یک اسکنر اثر انگشت در پنل جلویی این گوشی جای گرفته است. موقعیت قرارگیری اثرانگشت نسبت به نسل قبلی این گوشی تغییر کرده است. سنسور هواوی پی 9 در پنل پشتی جای گرفته است.

برخلاف کمپانی‌های اپل و اچ تی سی که جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در پرچمداران خود حذف کرده‌اند، هواوی همچنان به این سوکت پای‌بند بوده و در پرچم‌دار جدید خود آن را استفاده کرده است. جک هدفون در هواوی پی 10 در پایین گوشی و در کنار ورودی یو اس بی نوع C جا خوش کرده است. نمایشگر 5.1 اینچی هواوی پی 10 دارای رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است و یک دوربین دوگانه ساخت لایکا در پشت آن خودنمایی می‌کند.

همراه با مشخصات هواوی پی 10 گزینه‌های رنگی مختلف آن نیز به نمایش درآمد. گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این گوشی در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس خواهد بود؛ اما اطلاعات جدیدی که از هواوی پی 10 به بیرون درز کرده، گویای آن است که این اسمارت فون در رنگ‌های نقره‌ای، رزگلد، سیاه گرافیتی و طلایی براق نیز ارائه خواهد شد.

کمپانی هواوی امروز در کنگره جهانی موبایل از روی پرچمدار جدید خود پرده بر خواهد داشت و مسلما جزئیاتی بیشتری از مشخصات هواوی پی 10 رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر