;
coinex

هواوی واچ 2 به صورت رسمی معرفی شد

هواوی واچ 2

شرکت هواوی امروز کنفرانس مطبوعاتی خود را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار کرد که در طی آن از خانواده پی 10 رونمایی کرد. کلیات کنفرانس مطبوعاتی هواوی به پرچمدارهای جدید محدود نشد و در ادامه نسل جدید ساعت هوشمند خود، یعنی هواوی واچ 2 را معرفی کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

چندی پیش شایعه شده بود که شرکت هواوی ساعت هوشمند جدید خود را رونمایی می کند، به نظر می رسد که بیشتر شایعات امسال از به واقعیت تبدیل شده اند. شرکت هواوی ساعاتی پیش مراسم معرفی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس را با رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند جذاب تر کرد.

هواوی واچ 2

گجت های پوشیدنی این روزها بسیار مورد توجه شرکت های تولیدکننده و کاربران قرار گرفته اند. شرکت هواوی هم بخش پوشیدنی های خود را فراموش نکرده و جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت اکنون آماده عرضه به بازارا است. به لطف سیستم عامل Android Wear 2.0 می توان از ساعت هوشمند علاوه بر همکام سازی با گوشی هوشمند، به صورت جداگانه استفاده کرد. سیستم عامل Android Wear 2.0 ساعت هوشمند را به یک گجت پوشیدنی مستقل تبدیل می کند. ساعت هوشمند جدید هواوی از سیم کارت پشتیبانی می کند و دارای ویژگی های GPS و مانیتور قلب است.

هواوی واچ 2

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 دارای صفحه نمایش 1.2 اینچ با وضوح 390 در 390 پیکسل است که از جنس AMOLED ساخته شده و گوریلا گلس از لایه اصلی صفحه نمایش محافظت خواهد کرد. این گجت پوشیدنی دارای باتری 420 میلی آمپری بوده که ظرفیت چندان بالایی ندارد؛ اما هواوی وعده داده که شارژ کامل این دستگاه تا 2 روز آن را روشن نگه می دارد. همچنین اعلام شده که هواوی واچ 2 دارای گواهینامه IP68 بوده که ضد آب بودن آن را تضمین می کند. این بدان معنی است که ورزشکاران رشته های آبی می توانند از این ساعت هوشمند استفاده کنند. نظر شما درباره نسل جدید ساعت هوشمند هواوی چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر