;
coinex

با مسنجر گوگل خداحافظی کنید؛ اپلیکیشن پیام رسان گوگل به پیام رسان اندروید تغییر نام داد

پیام رسان اندروید

گوگل به تازگی به جای سرویس پیام رسان گوگل از سرویس دیگری با نام پیام رسان اندروید رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند این برنامه را از پلی استور دریافت کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

یک مشکل بزرگ با اپلیکیشن های پیام رسان گوگل وجود دارد؛ و آن این است که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است، برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: الو (Allo)، دو (Dou)، هنگ اوتز (Hangouts)، یوتیوب و همچنین مسنجر گوگل و هم اکنون، برای این که دیگر کاملا گیج شوید، لازم است بدانید که گوگل نام آخرین پیام رسان خود یعنی مسنجر را به پیام رسان اندروید (Android Messages) تغییر داده است.

مسنجر، اپلیکیشن دیفالت پیام رسانی گوگل است و بر روی گوشی‌هایی که از اندروید استوک استفاده می‌کنند (مانند گوگل پیکسل) از پیش نصب شده است. البته این تغییر نام خیلی هم تعجب برانگیز نیست؛ چرا که همه ما می‌دانیم که اعمال تغییرات ناگهانی یکی از ویژگی‌های بارز این کمپانی است. این کمپانی به گونه‌ای است که سریعا تصمیم می‌گیرد و در همان لحظه هم تصمیمش را عملی می‌کند.

یک مثال دیگر از این قبیل تغییرات ناگهانی، تغییر نام کیبورد گوگل به جی‌بورد (Gboard) بود. البته این دسته از تغییرات ناگهانی نمی‌توانند مشکل بزرگی ایجاد کنند؛ اما باز هم بد نیست، اگر قبل از اعمال آن‌ها یک اطلاع رسانی هم بکنند! البته این سیاست گوگل را می‌توان به نوعی توجیح کرد. چرا که همین تغییرات کوچک نیز می‌تواند اسم این شرکت را بدون صرف هزینه تبلیغاتی در صدر اخبار نگه دارد و با قابلیت‌هایی که لازم نیست برای آن وقت و سرمایه زیادی گذاشته شود، توجه کاربران را به خود جلب کند.

پیام رسان اندروید

آخرین نسخه مسنجر گوگل، یا بهتر است که دیگر از این نام استفاده نکنیم و به جای آن بگوییم پیام رسان اندروید ، نسخه 2.0.770 است که هم اکنون از طریق فروشگاه پلی استور قابل دانلود است. لیست تغییرات آخرین نسخه برنامه پیام رسان اندروید هم شامل ” ورود سریع‌تر به حساب کاربری و همچنین عضویت سریع‌تر” است و البته که در این لیست هم مانند همه لیست‌های تغییرات آخرین نسخه، شاهد جمله “رفع باگ‌ها و برخی اشکالات دیگر” هم هستیم و همه ما می‌دانیم که این جمله تقریبا عضو جدا نشدنی تمامی این لیست‌هاست!

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر