;
coinex

آینده تکنولوژی را در نمایشگاه گجت های پوشیدنی 2017 ببینید

آینده تکنولوژی را در نمایشگاه گجت های پوشیدنی 2017 ببینید!

در نمایشگاه گجت های پوشیدنی 2017 می‌توانید جدیدترین نوآوری‌ها را در صنعت این دستگاه‌های هوشمند کاربردی، مشاهده کنید.

ما کمتر از یک ماه تا نمایشگاه سالیانه تکنولوژی‌های پوشیدنی فاصله داریم. این نمایشگاه در چهارمین سال برگزاری خود، به نمایشگاه اکسل (ExCel) لندن بازگشته است و در روزهای هفتم و هشتم ماه مارس (هفدهم و هجدهم اسفندماه) برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بزرگترین اتفاق در دنیای تجارت است؛ چرا که تمامی تکنولوژی هایی که می‌توانند تغییرات بزرگ ایجاد کنند و بسیار موفق باشند، در زیر یک سقف جمع می‌شوند. بیش از 6000 شرکت کننده، 250 سخنران، 100 غرفه و چند صد خبرنگار از خبرگزاری‌های مختلف در آن جا جمع می‌شوند تا ایده‌ها و نقطه نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و تجارت کنند.

نمایشگاه گجت های پوشیدنی WTS) 2017) قرار است شامل چندین مدل مختلف از این تکنولوژی‌ها از جمله دستگاه های اسمارت هوم (خانه هوشمند)، مراقب‌های پزشکی، فشن، فیتنس و بسیاری گجت های دیگر باشد. همچنین این نمایشگاه محلی مناسب برای سرمایه گذاری‌های کلان است.

جلن ویر می گوید: “ورزش یکی از اولین بخش هایی بود که در آن، صنایع و مصرف‌کنندگان از گجت های پوشیدنی با آغوش باز حمایت کردند و داشتن گجت هایی از جمله مسافت سنج‌های ذهنی بسیار جذاب است.” او می‌گوید:

“کنفرانس های امسال بسیار قوی هستند و به جهانیان نشان خواهند داد که تکنولوژی‌های هوشمند چقدر می‌توانند مفید باشند و فرصت‌های بسیاری را برای پیشرفت عملکردمان فراهم آورند. نمایندگان حاضر در این کنفرانس‌ها، متوجه می‌شوند که حرفه ای ترین تیم‌ها چگونه از گجت های پوشیدنی استفاده می‌کنند و می‌فهمند که اطلاعات نه تنها اندازه گیری می‌شوند، بلکه به طور موثر در افزایش دستاوردهای تیم‌ها، نقش دارند.”

در نمایشگاه WTS از جزئیات این قبیل تکنولوژی‌ها، موارد استفاده آن‌ها، تبلیغات تجاری آن‌ها و مروری بر دستگاه‌های آماده فروش، پرده برداری می‌شود. مراحل اصلی و کارگاه‌های موجود در این نمایشگاه زاویه دید و نقطه نظر جدیدی به نمایندگان حاضر در آن جا در مورد جدیدترین تکنولوژی‌های موجود می‌دهد. انتظار می رود بیش از 20 کمپانی مختلف محصولات خود را در زمینه های سلامت، AR/VR، ورزش، لباس های هوشمند و غیره معرفی کنند.

شرکت کاگنیسس (Cognisess) هم در این نمایشگاه حضور دارد و قرار است از یکی از بهترین محصولات خود، یعنی کلاه های ایمنی برای مسابقات، رونمایی کند. این کلاه های ایمنی هوشمند طوری طراحی شده‌ که جریان ها و امواج مغز راننده را به دیگر خدمه ارسال می‌کند. شرکت کاگنیسس این محصول بسیار پیشرفته خود را در این نمایشگاه به جهانیان معرفی خواهد کرد و به همگان نشان خواهد داد که سنجیدن امواج مغز از راه دور غیر ممکن نیست!

کمپانی مایزون هم از آخرین محصول تولید شده خود در زمینه گجت های پوشیدنی در نمایشگاه WTS رونمایی خواهد کرد. این محصول شامل یک سرویس کامل برای کمک به پروسه ورزش و کلاس هاست که به زودی بر روی پلتفرم اپلیکیشن آن قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نمایشگاه قرار است که شرکت‌های بزرگ دیگری هم چون Helo، Safepatient، Activ5 و Flickteck از محصولات جدید خود در زمینه گجت های پوشیدنی رونمایی کنند. لازم است به نکته‌ای در زمینه لباس های هوشمند نیز اشاره کنیم. شرکت AIW نیز از لباس جدید هوشمند ورزشی خود به نام بیومن نیز رونمایی می‌کند. البته نکته اصلی این است که لباس هوشمند بیومن بازطراحی شده و این بار دارای سنسورهای کوچک تری است.

برای اطلاع بیشتر از نمایشگاه گجت های پوشیدنی 2017 با ما همراه باشید

.

منبع: gadgetsandwearables

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر