;
coinex

پایه عکاسی سلفی شیائومی معرفی شد؛ عکاسی به سبکی جدید!

پایه عکاسی سلفی شیائومی

امروزه تصاویر سلفی اهمیت بسیار زیادی دارند و به نوعی یک سبک از عکاسی حرفه‌ای تلقی می‌شوند؛ به همین دلیل شرکت چینی شیائومی اقدام به تولید یک پایه عکاسی سلفی برای عاشقان این نوع تصویر برداری کرده است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر سلفی منحصر بفردی را ثبت و ضبط کنید. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این گجت جدید و دوست داشتنی آشنا شویم.

شیائومی، ستاره تکنولوژی کشور چین که صاحب چندین استارت آپ  خلاق است که به عنوان زیر مجموعه‌های این شرکت در حال فعالیت هستند. چندی پیش یکی از محصولات جدید یکی از این زیر مجموعه‌ها تحت عنوان پایه عکاسی سلفی (Mi Selfie Stick Tripod ) معرفی و روانه بازار شده است.

پایه عکاسی سلفی شیائومی دارای قابلیت‌های جذاب و نسبتا جدیدی است که آن را به یک محصول متفاوت و برتر در میان دیگر پایه‌های عکاسی سلفی تبدیل می‌کند. در واقع این پایه بهترین گزینه برای عاشقان سلفی گرفتن است چرا که با استفاده از آن می‌توانید در هر حالتی بهترین تصویر ممکن را ثبت کنید.

پایه عکاسی سلفی شیائومی (Mi Selfie Stick Tripod) دارای دو حالت عکاسی است. حالت اول عکاسی مربوط به پایه بلند همچون مونوپاد می‌شود اما در حالت دوم شاهد یک سه پایه برای عکاسی هستیم که باعث می‎شود تا پایداری برای تصویر برداری به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

پایه عکاسی سلفی شیائومی

مهمترین ویژگی این پایه عکاسی، کنترلر بلوتوثی است. شما با استفاده از این کنترل که قابلیت جدا شدن از بدنه پایه را دارد، می‌توانید از راه دور، نرم افزار دوربین گوشی هوشمند خودتان را مدیریت کنید تا با از دست رفتن زمان برای تنظیم دوربین و ژست گرفتن خود در میان دوستان‌تان خداحافظی کنید.

از قابلیت‌های این محصول باید به پشتیبانی کامل از تمامی دستگاه‌های اندرویدی با سیستم عامل اندروید 4.3 به بالا و دستگاه‌های Ios 5.0 به بالا، قابلیت چرخش 360 درجه، تغییر شکل، حمل و نقل آسان و وزن بسیار پایین 155 گرمی اشاره داشت.

در مورد قیمت این محصول باید گفت که خرید آن قطعا به جیب شما فشار وارد نخواهد کرد. این پایه عکاسی سلفی علاوه بر امکانات بسیار مناسب، دارای قیمت بسیار عادلانه و رقابتی است. پایه عکاسی سلفی شیائومی همراه با کنترلر بلوتوثی دارای قیمت 89 یوآن در کشور چین، معادل با 12 دلار آمریکا است که باعث شده این گجت، بسیار دوست داشتنی باشد. همچنین لازم به ذکر است که این پایه عکاسی دارای دو رنگ سفید و مشکی است.

باید گفت که به احتمال بسیار زیاد، پایه عکاسی سلفی شرکت شیائومی همراه با کنترلر بلوتوثی تا پایان فروردین ماه 1396 با قیمتی در حدود 60 تا 75 هزار تومان وارد بازار ایران خواهد شد که در این صورت می‌توان گفت این پایه عکاسی در بازار ایران نیز با قیمت احتمالی ذکر شده، قطعا بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.

نظر شما در مورد پایه عکاسی سلفی شیائومی چیست؟

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر