;
coinex

سامسونگ رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 را برای 9 فروردین ما تایید کرد + ویدیو

گوشب گلکسی اس 8

پس از مدت ها انتظار بالاخره کنگره جهانی موبایل 2017 آغاز شد و دیروز شرکت های بزرگ تکنولوژی از محصولات جدید خود در طی برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی اختصاصی رونمایی کردند. پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ در طی مراسم معرفی گلکسی تب اس 3، ویدیویی کوتاه را از مراسم رونمایی گلکسی اس 8 را به نمایش می گذارد. این شرکت مانند همیشه به وعده های خود عمل کرد. اکنون به صورت رسمی تایید شده که گوشی گلکسی اس 8 در تاریخ 29 مارس برابر با 9 فروردین ماه معرفی می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

دیروز شرکت ال جی در کنفرانس مطبوعاتی خود در شهر بارسلونا از گوشی هوشمند ال جی جی 6 به صورت رسمی رونمایی کرد. به نظر می رسد که پرچمدار جدید ال جی، امسال با قدرت بیشتری نمایان شده است. حال قرار است که گوشی گلکسی اس 8 رقابت سختی را در فروش با ال جی جی 6 ایجاد کند. شرکت سامسونگ تیزر تبلیعاتی کوتاهی را از مراسم آینده معرفی گوشی گلکسی اس 8 منتشر کرده است که نمی توان جزئیات زیادی را از آن حدس زد.

در طول این مدت شایعات بسیاری درباره گوشی هوشمند گلکسی اس 8 منتشر شده است، باتوجه به تصویر فاش شده از لیست مشخصات گلکسی اس 8، اکنون می دانیم که پرچمدار سامسونگ به پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز است و به احتمال بسیار زیاد هردو مدل آن با صفحه نمایش منحنی روانه بازار خواهد شد. علاوه بر این اعلام شده که هدفون AKG با این دستگاه عرضه می شود. اکنون 30 روز به برگزاری مراسم معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس 8 مانده است و بدون شک تا آن زمان شایعات بیشتری درباره این پرچمدار منتشر خواهد شد. در هر صورت طرفداران بی صبرانه منتظر معرفی و عرضه این پرچمدار به بازار هستند. پیش بینی شده که سامسونگ در همان روزهای اول فروش گلکسی اس 8، رکورد فروش سال گذشته پرچمدار خود را بشکند.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر