;
coinex

چینی‌ها گوشی ZTE Gigabit Phone با سرعت دانلود 1 گیگابایت را معرفی کردند

چینی‌ها گوشی ZTE Gigabit Phone با سرعت دانلود 1 گیگابایت را معرفی کردند
گوشی ZTE Gigabit Phone با سرعت دانلود 1 گیگابایت معرفی شد. این گوشی توسط شرکت زد تی ای و در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش عموم درآمد. این گوشی با بهره‌گیری از بهترین قطعات سخت افزاری می‌تواند سرعت بالایی از پردازش اطلاعات را به کاربر ارائه کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت چینی ZTE اولین گوشی با سرعت دانلود بالای یک گیگابایت را در نمایشگاه ام دبلیو سی 2017 معرفی کرد. امروز در غرفه این کمپانی چینی گوشی ZTE Gigabit Phone معرفی شد که نامش هم به خاطر سرعت دانلود بالای آن انتخاب‌شده است.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه این سرعت دانلود برای یک گوشی هوشمند می‌تواند امکان‌پذیر باشد. در جواب باید به شما بگوییم که این اسمارت فون از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکوم یعنی اسنپدراگون 835 و مودم X16 LTE استفاده می‌کند که سرعت اتصال بالایی را برای آن به ارمغان می‌آورد، چیزی در حدود 10 برابر سرعت دستگاه‌های LTE قبلی!

ZTE Gigabit Phone

همان‌طور که گفتیم زد تی ای گیگابیت فون از آخرین نسل پردازنده‌های کوالکوم استفاده می‌کند که از این بابت این گوشی چینی اولین گوشی قدرت گرفته از این پردازنده‌ها به شمار می‌آید. گجت مذکور مانند نوت 7 شکست‌ خورده سامسونگ، از تکنولوژی x44 MIMO بهره می‌گیرد که قدرت آنتن دهی را خیلی بالا می‌برد. همچنین گوشی یادشده از مدولاسیون 256-QM هم بهره مند شده که می‌تواند به گوشی کمک کند تا سرعت دانلود بالایی را تجربه نماید.

این برند چینی راه‌حل Pre5G Giga+ MBB خود را توسعه داده است و در غرفه مربوط به خود در بارسلون به نمایش درآمد. زد تی ای گیگابایت فون توانایی دارد که در یک شبکه، داده را سه برابر سریع‌تر از دیگر دستگاه‌های دارای مودم LTE پردازش کند. 1 گیگابایت سرعت دانلود از اینترنت می‌تواند باعث شود که دستگاه بتواند به‌راحتی از واقعیت مجازی 360 درجه، ذخیره‌سازی ابری سریع و ویدیوها و استریم موسیقی‌های HQ بهره ببرد.

به خاطر سرعت بالای دانلود این گوشی، کمپانی از آن به‌عنوان یکی از نمایندگان گوشی‌های هوشمند آینده، یاد کرده است.

در نمایشگاه MWC 2017 می‌توانید گوشی ZTE Gigabit Phone را در کنار ZTE Axon 7 Max و ZTE Blade V8 Pro ببینید.

.

منبع: Gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر