;
coinex

ای جی ام ایکس 2 مکس با اسنپدراگون 835 در MWC 2017 رونمایی می شود.

ای جی ام ایکس 2شرکت ای جی ام (AGM)، کمپانی قدرتمند چینی در زمینه تولید گوشی، به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC در بارسلونای اسپانیا حضور دارد. انتظار می رود این کمپانی در MWC امسال، سر و صدا به پا کند. یکی از سورپرایزهایی که شرکت ای جی ام برایمان دارد، گوشی هوشمند جدید، محکم و قدرتمند ای جی ام ایکس 2 است. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است مشخصات گوشی های ای جی ام ایکس 2، ایکس 2 پرو و ایکس 2 مکس جدیدا منتشر شده اند و مطمئنا همه آن ها گوشی های بی نظیری خواهند بود که از بهترین و درجه یک ترین سخت افزارهای موجود ساخته شده اند. ممکن است که شما طرفدار پر و پا قرص گوشی های محکم نباشید زیرا برای آن که گوشی محکمی ساخته شود، باید طراحی زیبا با سطح صاف و صیقلی و براق آن از بین برود؛ اما با گوشی های جدید و محکم ای جی ام، شما این امکان را خواهید داشت که هم گوشیتان زیبا و براق باشد و هم محکم ساخته شده باشد. طراحی ایکس 1 یک طراحی کلاسیک و نرمال بود اما باز هم آن قدر محکم ساخته شده بود که شرایط سخت و شدید فضای بیرون را تحمل کند. اکنون، این مژده را به شما می دهیم که گوشی های جدید ای جی ام یعنی ایکس 2 با یک طراحی بسیار زیباتر و کلاسیک تر اما با همان استحکام قبلی روانه بازار خواهند شد.

بنا به گفته های منبع خبری که این مشخصات را فاش کرده است، کمپانی ای جی ام قرار است در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2017 از سه گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند که هر سه آن ها با مشخصات و ویژگی های پرچمداران ظاهر خواهند شد. از جمله این ویژگی ها می توان به چیپست اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) به عنوان پردازنده اشاره کرد.

گفته می شود که مدل اولیه ای جی ام ایکس 2، شامل اسنپدراگون کوالکوم 820 به عنوان پردازنده، با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تولید خواهد شد. همچنین طبق این اطلاعات، انتظار می رود که ای جی ام ایکس 2 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو و 12 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کند. اما از طرف دیگر، ای جی ام ایکس 2 پرو از اسنپدراگون کوالکوم 820 به عنوان پردازنده، رم 8 گبگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است. گفته می شود که باطری این گوشی، یک باطری 6000 میلی آمپری خواهد بود. آیا فکر می کنید این ویژگی های ذکر شده آنقدر عالی و اعجاب انگیز هستند که نمی توانند حقیقت داشته باشند؟! پس نگاهی به مشخصات ای جی ام ایکس 2 مکس بیندازید!

گفته می شود که ای جی ام ایکس 2 مکس دارای جدیدترین نسخه چیپست اسنپدراگون کوالکوم 835، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود. دوربین پشت این گوشی  21 مگاپیکسل دوگانه بوده و دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسل کیفیت دارد. ایکس 2 مکس از قابلیت شارژ سریع نسخه 4.0 برخوردار خواهد بود و همچنین محافظ IP68 ضد آب و ضد غبار را نیز داراست.

agm-x1-5

کنگره جهانی موبایل 2017 هم اکنون در حال برگزاری است و تا دوم ماه مارس (14 اسفند ماه) نیز ادامه خواهد داشت. تا آن موقع ما باید چشم به کمپانی ای جی ام در این کنگره بدوزیم تا ببینیم چه زمانی پرده از این 3 گوشی شگفت انگیز بر می دارد و ویژگی های بی نظیر آن ها را به همگان معرفی می کند.

جهت دریافت اخبار تکمیلی از این نمایشگاه، با تکرا همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر