;
coinex

به اولین نتایج به دست آمده از دوربین ال جی جی 6 نگاهی بیندازید

دوربین ال جی جی 6

پس از مدت ها انتظار بلاخره نمایشگاه 2017 MWC از راه رسید و برندهای نامی، آخرین محصولات خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کردند. در این میان، اسم گوشی ال جی جی 6 پرچمدار ال جی نیز به چشم می‌خورد. به تازگی تصاویر گرفته شده با دوربین ال جی جی 6 منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

سرانجام ال جی در جریان کنگره جهانی موبایل، گوشی ال جی جی 6 را به عنوان پرچمدار جدید خود رسما معرفی کرد. این گوشی در ماه های اخیر در صدر اخبار دنیای مجازی قرار داشت و عده بسیاری منتظر بودند که این گوشی رسما به بازار معرفی شود. ادعا می‌شد که ال جی قصد دارد با عرضه قابلیت های نوآورانه به پرچمدار جدید خود، آن را از مدل‌های قبلی سری جی متمایز سازد.

گوشی ال جی G6 دارای یک سیستم دوربین دوگانه در پشت گوشی است که شباهت زیادی با چیزی که در سال گذشته برروی ال جی وی 20 مشاهده کردیم دارد. در این گوشی، یکی از شاترها یک لنز زاویه گسترده را برای گرفتن عکس‌های بسیار حرفه ای به کار می گیرد، درحالی که دیگری برای عکس‌های معمولی با اندازه فیلد های دلخواه استفاده می‌شود. به تازگی دوربین ال جی جی 6 مورد بررسی قرار گرفته و اکنون تصاویر گرفته شده با این پرچمدار منتشر شده است که کیفیت خوب آن را به نمایش گذاشته است.

همانطور که ال جی وعده داده بود، دوربین این دستگاه عملکرد متفاوتی را نسبت به پرچمدار سال گذشته دارد.  به نظر می‌رسد که ال جی کل تمرکز گسترده‌ای را روی دوربین ال جی جی 6 داشته است. در ادامه بهتر است که نگاهی به تصاویر گرفته شده با دوربین ال جی جی 6 داشته باشیم. اکنون ما شاهد عملکرد فوق‌العاده این دستگاه هستم. نظر شما چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر