;
coinex

رونمایی از آخرین مدل مرسدس بنز کلاس E در نمایشگاه خودروی ژنو

مدل جدید مرسدی بنز کلاس E در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2017 میلادی

به احتمال بسیار زیاد، ستاره غرفه شرکت خودروسازی مرسدس بنز (Mercedes Benz) در نمایشگاه خودروی ژنو، مدل جدید کلاس E بود. شرکت مرسدس بنز با انتشار یک تصویر، خبر از ارائه این نمونه روباز (Cabriolet) جدید در نمایشگاه خودروی ژنو که ماه آینده در کشور سوییس برگزار می گردد، داد.

تصویر منتشر شده جزئیاتی از مدل جدید مرسدس بنز کلاس E جدید را نشان نمی دهد اما، بر اساس همین طرح مبهم می توان دریافت که این خودرو شباهت های بسیار زیادی با مدل کلاس E روباز ارائه شده در نمایشگاه خودروی دیترویت دارد.

نسل جدید مرسدس بنز کلاس E جدید نسبت به مدل های قبلی این خودرو از طراحی سیال تری برخوردار بوده و با افزایش اندک در ابعاد، قابلیت های دینامیکی بالاتری را نیز از خود به نمایش می گذارد.

موتور استفاده شده در این خودرو یک نمونه شش سیلندر خورجینی (V6) سه لیتری مجهز به توربوشارژر دوبل است. این موتور توانایی های دینامیکی نسبتا بالایی داشته و قادر به تولید کردن نیرویی در حدود 329 اسب بخار و گشتاور 354 پاوند بر فوت (معادل 480 نیوتون متر) خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس E جدید قرار است به طور رسمی در نمایشگاه ژنو معرفی شده و چند ماه بعد از آن به عنوان مدل سال 2018 میلادی به علاقمندان ارائه گردد.

می باخ و جی تی دو مدل جدید مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی ژنو

البته این تنها نمونه جدید شرکت مرسدس بنز در نمایشگاه ژنو نخواهد بود. می باخ (Maybach) نیز مدل لوکس و بسار پرزق و برق G650 Landaulet را به این نمایشگاه ارسال خواهد کرد. این نمونه مجهزترین و گرانقیمت ترین مدل کلاس G مرسدس بنز بوده و قرار است به صورت محدود تولید گردد.

شرکت AMG (بخش مربوط به تقویت و بهینه سازی خودروهای شرکت مرسدس بنز) نیز قرار است یک نمونه چهار در از مدل GT را به نمایشگاه ارسال نماید. این خودروی جدید که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است، به احتمال زیاد نمونه ای در حد و اندازه های پورشه پانامرا (Porsche Panamera) خواهد بود. علاوه بر این، این خودرو اولین نمونه تولیدی شرکت AMG خواهد بود که از یک پیشرانه هیبریدی استفاده می کند.

.

منبع : سایت Digital Trends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سایت معتبر و پر محتوایی دارید تبریک میگم

    پاسخ

    دوست عزیز ممنون از تعریفتون و خدا رو شاکریم که تونستیم مورد توجه کاربرایی چون شما باشیم

    پاسخ