;
coinex

گوشی نوبیا N1 lite معرفی شد؛ پایین‌رده‌ای متفاوت

گوشی نوبیا N1 lite

شرکت چینی زد تی ای در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه MWC 2017 از محصولاتی جدید در حوزه موبایل رونمایی کرد. یکی از این محصولات که بازتاب خبری و توجه بر روی آن همچون دیگر گوشی‌های این شرکت نبوده است، گوشی نوبیا N1 lite است که به عنوان یک میانرده اندرویدی رونمایی شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا شوید.

گوشی هوشمند اندرویدی میان‌رده زد تی ای نوبیا N1 در سال 2016 میلادی به عنوان یک محصول اقتصادی پا به بازار جهانی گذاشت اما کمپانی چینی زد تی ای چندی پیش در کنگره جهانی موبایل از نسخه کامپکت این موبایل با نام نوبیا N1 نسخه لایت رونمایی کرده است که نسبت به دیگر گوشی‌های کامپکت، تفاوت دارد.

گوشی نوبیا N1 lite محصول جدید زد تی ای، علارغم کامپکت بودن و به اصطلاح جمع و جور بودن، یک محصول با صفحه نمایش 5.5 اینچی و بزرگ است. این درحالیست که سخت افزار آن نسبت به نسخه اصلی محدود شده است.

گوشی نوبیا N1 lite

از جمله مشخصات فنی این موبایل هوشمند باید به پردازنده چهار هسته‌ای و نسبتا قدیمی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی از نوع IPS با تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.0 همراه با فلاش ال ای دی دوگانه ، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با فلاش ای ای دی، حسگر اثر انگشت، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

از ویژگی‌های گوشی نوبیا N1 lite باید به پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان و پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه اشاره داشت. همچنین گفتنی است که بدنه این گوشی حالتی یکپارچه و متالیک دارد که باعث شده در میان گوشی‌های پایین‌رده، ظاهری جذاب و زیبا داشته باشد.

گوشی نوبیا N1 lite

متاسفانه نسخه ششم از سیستم عامل محبوب گوگل، اندروید مارشمالو بر روی گوشی زد تی ای نوبیا N1 lite به طور پیش‌فرض نصب شده و احتمالا به روز رسانی اندروید نوقا برای آن به زودی آماده خواهد شد. این گوشی از ماه آینده در کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، جمهوری چک، هند، تایلند، ویتنام و اندونزی پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعاتی مبنی بر قیمت گوشی نوبیا N1 lite نسخه لایت به صورت رسمی منتشر نشده است اما باید انتظار قیمتی در حدود 150 دلار را برای این گوشی پایین‌رده اندرویدی داشته باشیم. همچنین امیدوار هستیم که این تلفن هوشمند به صوت غیر رسمی تا قبل از تابستان 96 با قیمتی کمتر از 800 هزار تومان وارد بازار ایران شود.

نظر شما در مورد زد تی ای نوبیا N1 lite چیست؟

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر