;
coinex

حافظه فلش درایوهای iOS سن‌دیسک تا 256 گیگ افزایش می‌یابد

حافظه فلش درایو iOS سن‌دیسک تا 256 گیگ افزایش می‌یابد

کمپانی پیشگام در زمینه‌ کارت‌های حافظه و سخت افزار SanDisk، در کنگره جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) اعلام کرد که فلش درایوهای iOS خود را تا ظرفیت 256 گیگابایت تقویت خواهد کرد. هم فلش‌درایو iXpand و هم فلش درایوهای Connect Wireless Stick می‌توانند تا 256 گیگابایت داده و فایل در خود جای دهند.

فلش‌های iXpand که طراحی زیبایی هم دارد، شامل کابل لایتنینگ و اتصال USB 3.0 است” بنابراین کاربران می‌توانند بین دستگاه‌های iOS و مک یا کامپیوترهای شخصیشان فایل جا به جا و ارسال کنند. این فلش درایوها هم اکنون در حافظه‌های 16 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت موجود و قابل خریدند. همچنین قیمت نسخه 256 گیگابایتی این فلش درایوها 197.50 دلار خواهد بود.

Connect Wireless Stick (اتصال بی‌سیم بین دستگاه‌ها) به همراه اپلیکیشن iOS شرکت SanDisk کار می‌کند که کاربران می‌توانند از طریق stick به فیلم‌ها و موسیقی‌های استریم دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن همچنین از طریق AirPlay (توسعه داده شده توسط اپل که امکان استریم ویدیو، موسیقی‌ و عکس را فراهم می‌کند) می‌توان فایل‌ها را هم به Apple TV منتقل کرد. نسخه جدید 256 گیگابایتی هم 279.99 دلار قیمت خواهد داشت. هر دو دستگاه از طریق فروشگاه‌های معمولی مانند آمازون، Best Buy و B&H در دسترس خواهد بود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر