;
coinex

شیائومی می 5 سی رونمایی شد؛ قدرتنمایی پردازنده پاینکن اس 1

شیائومی می 5 سی
چینی‌ها از شیائومی می 5 سی رونمایی کرده‌اند. این گوشی باوجود اینکه در دسته میان رده‌ها قرار می‌گیرد؛ ولی ظاهر شکیل و برخی قابلیت‌های آن، توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. اگر شما هم کمی کنجکاو شده‌اید که ویژگی‌های این گوشی را بررسی کنید، در ادامه با تکرا همراه باشید.

پس از ماه‌ها که شایعات مربوط به پرچمداران چینی‌ها را می‌شنیدیم، شیائومی می 5 سی بالاخره به طور رسمی معرفی شد. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این اولین گوشی است که از تراشه پاینکن اس 1 بهره می‌برد. اغین موبایل در اصل یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود، ولی اگر طراحی آن را بررسی کنیم، بیشتر شبیه گوشی‌های بالا رده و پرچم‌دار بازار است.


شیائومی می 5 سی

چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا شیائومی می 5 سی را در رنگ‌های طلایی، سیاه و نقره‌ای روانه قفسه مارکت‌ها کنند. این گجت تا حدی با دیگر محصولات شیائومی فرق دارد، چون چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند کمی گوشه‌ها را صیقل دهند تا انحنایی در اطراف گوشی ایجاد شود. بدنه فلزی آن نیز صاف‌تر از بدنه دیگر موبایل‌های این شرکت است.

معمولا گوشی‌های میان رده شیائومی با باتری‌های بزرگ وارد بازار می‌شوند، ظرفیت باتری از 3000 میلی‌آمپر ساعت بالاتر نرفته است، البته هر کاری بی‌دلیل نیست و نتیجه این تغییر، سبک‌تر شدن گوشی بوده است. شیائومی می 5 سی 134 گرم وزن دارد و ضخامت بدنه نیز بیشتر از  7.09 میلی متر نیست. این دستگاه در اندازه 7.09 در 69.68 در 144.38 میلی‌متر خودنمایی می‌کند.

شیائومی می 5 سی

نمایشگر این گوشی نیز 5.15 اینچ است، حاشیه نمایشگر 1.66 میلی‌متری این گوشی نیز بسیار ناچیز است. ظرفیت باتری این گوشی 2860 میلی‌آمپر ساعت بوده و شاید برای این گوشی، ظرفیت کمی باشد؛ ولی چینی‌ها ادعا کرده‌اند که این ظرفیت، برای مصرف یک روز کافی است. گوشی از شارژ سریع 9V/ 2A نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی همچنین قول داده است تا فروردین‌ ماه اندروید 7.1 نوقا را برای این گوشی منتشر کند.

برای طرفداران عکاسی نیز باید بگوییم که شیائومی می 5 سی دارای دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است و با اندازه پیکسل 1.25 um می‌تواند تصاویر بهتری را در روشنایی کم شکار کند. با استفاده از الگوریتم‌های ISP، سرعت دوربین این گجت 150 درصد بهبود یافته است. اگر دوربینی می‌خواهید که جزییات یک تصویر را با کمترین نویز برای شما عکس‌برداری کند، شیائومی می 5 سی می‌تواند بهترین گزینه باشد. البته این‌ مشخصات این گوشی بر روی کاغذ بوده و چیزی که می‌تواند قابلیت شیائومی می 5 سی را نشان دهد، استفاده از آن در دنیای واقعی است.

شیائومی می 5 سی

اگر مایل به خرید این گوشی چینی باکیفیت هستید، باید تا 13 اسفند صبر کنید. قیمت شیائومی می 5 سی در نسخه 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت گوشی نیز حدود 218 دلار برای هر نفر آب خواهد خورد.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر