;
coinex

بررسی اجمالی بازی Horizon: Zero Dawn از نگاه منتقدان جهان

بررسی اجمالی بازی Horizon: Zero Dawn از نگاه وبسایت‌های جهان

بازی Horizon: Zero Dawn، از مهم‌ترین و بهترین بازی‌های سال 2107 به شمار می‌رود. این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 بوده و ساخته‌ی استودیوی گوریلا گیمز است. این بازی به طور رسمی 10 اسفند عرضه می‌شود. اکثر منتقدان این بازی را خوب دانسته‌اند اما با این حال، مخالفانی هم داشته است. امتیاز متوسط این بازی از بین 79 نقد در وبسایت متاکریتیک، 88 از 100 است.

خلاصه داستان بازی Horizon: Zero Dawn

Aloy شخصیت اصلی داستان، یک شکارچی ماهر است و در دنیایی بزرگ که سکونتگاه موجودات ماشینی مرموز شده، در کاوش است. شما در سفری احساس برانگیز برای گره گشایی از قبیله‌های قدیمی، آثار باستانی و تکنولوژی‌های پیشرفته که سرنوشت سیاره را درگیر کرده است و همینطور زندگی خود Aloy، با او همراه خواهید شد.

Horizon: Zero Dawn

بازی Horizon: Zero Dawn از نگاه سایت های مختلف

Telegraph با امتیاز 100: با نگاهی سطحی، Horizon توده‌ای است از تاثیر گذاری‌ها و ماشین‌های مرگباری که در زمین سرگردان شده‌اند. این بازی دارای داستانی پرکشش‌، نبردهای جذاب و بهترین محیط بازی است که تاکنون دیده‌ام. Horizon هویتش را در ژانر بسیار شلوغی که دارد تثبیت می‌کند.

Playstation Universe با امتیاز 95: بازی Horizon Zero Dawn با داستانی عالی، عناصر علمی-تخیلی خلاقانه و گیم‌پلی درگیر کننده، جانی تازه به بازی‌های جهان باز نقش آفرینی بخشیده است. این بازی یکی از بهترین‌های PS4 است.

!Yahoo با امتیاز 90: Horizon بطور موفقیت آمیزی محیطی جهان باز و یک داستان عالی را به تصویر می‌کشد. این بازی دارای چالش‌هایی مثل بازی Witcher و دارای مبارزاتی هوشمند و اعتیادآور علیه انبوهی از دشمنان خارق‌العاده است. Horizon نشان داد که هنوز هم بازی‌های بارزش برای قضاوت وجود دارد.

Forbes با امتیاز 90: Horizon تجربه‌ای مهم که بازی‌هایی مثل Uncharted و God of War دارند را ندارد، اما یک بازی خوش ساخت است و ارزش بازی کردن دارد.

Guardian با امتیاز 80: بازی Horizon: Zero Dawn یک امتیاز جاه‌طلبانه برای پلی‌استیشن سونی محسوب می‌شود و معیاری بصری در تولیدات کنسول است. ولی نقشه بازی و گیم‌پلی شکارچی-گردآوری به وضوح از Far Cry و Tomb Raider ریشه گرفته است.

USgamer با امتیاز 50: Horizon Zero Dawn یک بازی نا امید کننده است. من با داستان آن در کشمکش‌ هستم. شخصیت اصلی آن ضعیف است و ماموریت‌هایی تکراری و خسته کننده را تحمیل می‌کند که با محیط بزرگی که دارد در تناقض است. این بازی باعث شد تا بفهمم بازی‌های دیگر ارزشمند هستند.

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر