;
coinex

فروش بازی Minecraft از 121 میلیون نسخه عبور کرد

فروش بازی Minecraft از 121 میلیون نسخه عبور کرد؛ 55 میلیون بازیکن ماهانه

شرکت مایکروسافت در جدیدترین آمار خود در مورد بازی های ساخت این شرکت اشاره کرده است که تاکنون بیش از 121 میلیون نسخه از بازی Minecraft به فروش رفته است و ماهانه 55 میلیون نفر نیز آنرا بازی می‌کنند. مایکروسافت در ماه ژوئن اعلام کرده بود که فروش این بازی 100 میلیون نسخه بوده و ماهانه 40 میلیون بازیکن در ماه دارد. مایکروسافت هم این رکورد تازه را با یک نوشته در شبکه اجتماعی توئیتر جشن گرفت.

هورا! تبریکی بزرگ به همه بازیکنان شگفت انگیز می‌فرستیم. Minecraft@ در توییتر

مایکروسافت حق امتیاز و توسعه‌دهندگان و طراحان بازی Minecraft یعنی استودیو Mojang را در سال 2014 با قیمت 2.5 میلیارد دلار خریداری نمود. سازنده این سری بازی‌ها، Persson Markus، هفتاد درصد سهام را در شرکت Mojang نگه داشته و پس از بای‌اوت (خریدی برای کنترل سهام در یک شرکت)، شرکت را رها می‌کند. او بعدها عمارتش در بورلی هیلز لس آنجلس را از زوج خواننده مشهور آمریکایی Jay Z و Beyonce خریداری نمود.

همزمان با بای‌اوت، Persson گفت درباره‌ی معامله گفت که “بخاطر پول نبوده است، بلکه به خوشفکری‌ام مربوط است.”

بازی Minecraft برای کامپیوترهای شخصی و همه کنسول‌های مطرح مخصوص بازی و همینطور گوشی های هوشمند در دسترس است. در آینده نزدیک، بازی Mincraft کنسول بازی برای نینتندو سوئیچ نیز عرضه خواهد شد. در سال 2014، رئیس بخش ایکس‌باکس، فیل اسپنسر، به سرنخی از ادامه دنباله بازی اشاره کرد. او گفت:

جامعه مخاطبان این بازی قدرتی به اندازه سایر جوامع موجود در جهان دارد. ما باید نیازها و خواسته های این جامعه را پیش از آنکه از جمع ما جدا گردند و به گروهی دیگر بپیوندند، برآورده نماییم.

همچنین فیلم این بازی به کارگردانی Rob McElhenney که شرکت در فیلم It’s Always Sunny in Philadelphia را در کارنامه هنری خود دارد، ساخته شده که در ماه می سال 2019 میلادی به اکران عمومی در خواهد آمد.

 

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر