;
coinex

تصاویر گلکسی اس 8 سامسونگ ، جک هدفون 3.5 میلی‌متری را نشان می‌دهد

گلکسی اس8

دو روز قبل، شاهد درز تصاویر گلکسی اس 8 بودیم. منبع این تصاویر، توییتر نام اوان بلس معروف بود، آقای بلس معمولا اخباری قابل اعتماد را توییت می‌کند. گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هر دو در 9 فروردین ماه،در شهر نیویورک معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که در اولین روز اردیبهشت ماه سال آینده شاهد عرضه جهانی این گجت‌ها باشیم. هر چه نیز به این روز نزدیک‌تر می‌شویم، بازار شایعات داغ تر می‌شود و به احتمال زیاد تصاویر بیشتری از دو دردانه جدید سامسونگ لو خواهد رفت.

جزییات تصاویر گلکسی اس 8

همان‌طور که گفتیم آخرین تصاویر گلکسی اس 8 سامسونگ، دو روز قبل منتشر‌شده‌‌اند. چهره کلی و اصلی این تلفن همراه، دقیقا مانند شکلی از آن است که در تیزر تبلیغاتی سامسونگ در انتهای نمایشگاه MWC 2017 نمایش داده شد.

همانطور که می‌توانیم ببینیم، این دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده‌ دوطرف (dual-curved)، حاشیه‌های دور قاب بالایی و پایینی کوچکتر و همچنین فاقد دکمه هوم است و دیگر این دکمه به عنوان حسگر اثر‌انگشت این دستگاه محسوب نشده و این حسگر، به پشت تلفن و در سمت راست دوربین پشت رفته است.

دیگر زوایایی که از این دستگاه در اختیار داریم، یکی از قسمت پایینی دستگاه بوده که نمایانگر جک هدفون 3.5 میلی‌متری و پورت مدل سی این دستگاه است. چند تصویر از نماهای کناری دستگاه نشان می‌دهد که پرچمدار جدید کره‌ای‌ها قد و قامتی کشیده دارد.

همچنین ما آخرین مشخصات شایعه شده در بازار را در دست داریم. انتظار می‌رود تا گلکسی اس 8 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن 1440 در 2560 باشد، کره‌ای‌ها برای محکم‌کاری نمایشگر را به گوریلا گلس مجهز کرده‌اند.

تراشه این دستگاه، اسنپدراگون 835 بوده که دارای پردازنده‌ای 8 هسته‌ای است و وظیفه پردازش گرافیکی این دستگاه بر عهده آدرنو 540 است. گجت مذکور 4 گیگابایت رم داشته و حافظه‌داخلی آن، 64 گیگابایت است. همچنین این حافظه می‌تواند حداکثر به 256 گیگابایت ارتقا یابد.

دوربین پشتی این دستگاه، وضوح تصویر 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز دارای وضوح تصویر 8 مگاپیکسلی هستند و هر دوی اینها دیافراگمی با فاصله‌کانونی f/1.7 دارند. باتری این دستگاه نیز دارای ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ‌ساعت است.

مشخصات گلکسی اس 8 پلاس

برادر بزرگتر یعنی گلکسی اس 8 پلاس دارای صفحه نمایش سوپر آمولد به اندازه‌ 6.2 اینچ خواهد بود که مانند نسخه کوچکتر خود با گوریلاگلس محافظت می‌شود.

رزولوشن تصویر این دستگاه نیز مانند اس 8، به همان میزان 1440×2560 است؛ اما باتری این دستگاه برای تامین انرژی نمایشگر عظیم‌الجثه گوشی کمی قویتر بوده و دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ‌ساعت است.

هر دوی این تلفن‌ها دارای کد حفاظت IP86 مبنی بر ضد نفوذ بودن این دستگاه در مقابل آب و غبار بوده و هر دو نیز، دارای حسگر اثر انگشت و یک اسکنر شناسایی چشم (iris) هستند.

.

منبع : Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر