;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی S8 Plus در گیک بنچ لو رفت!

بنچمارک سامسونگ گلکسی S8 Plus در گیک بنچ لو رفت!
بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus همراه با پردازنده اسنپدراگون 835 در سایت بنچمارک گیک بنج لو رفته است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به بنچمارک پادشاه آینده سری کهکشانی سامسونگ نگاهی داشته باشیم.

همانطور که می‌دانید شرکت کره‌ای سامسونگ تولید انبوه گوشی‌های خانواده گلکسی اس 8 را شروع کرده است و قرار است از موبایل‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 Plus در 29 ماه مارس سال میلادی جاری مصادف با 9 فروردین ماه سال 96 به صورت رسمی رونمایی کند. چندی پیش بنچمارک پادشاه خانواده گلکسی S8، تلفن هوشمند S8 Plus (نسخه اسنپدراگون 835) در سایت بنچمارک گیک بنچ با شماره مدل SM-G955U محک خورد و برخی از مشخصات آن به صورت عمومی منتشر شده است.

مشخصات فنی و بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus، پرچمدار سال 2017 شرکت کره‌ای سامسونگ در سایت بنچمارک گیگ بنچ منتشر شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus در سایت گیک بنچ، باید گفت که این تلفن هوشمند یک پرچمدار قدرتمند خواهد بود؛ چرا که نسخه اسنپدراگون 835 این دستگاه توانسته است تا در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 1929 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 6084 را کسب کند. همچنین در بنچمارک منتشر شده به پردازنده هشت هسته‌ای از نوع 64 بیتی اسنپدراگون 835 با فرکانس 1.9 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره شده است.

مشخصات فنی و بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus، پرچمدار سال 2017 شرکت کره‌ای سامسونگ در سایت بنچمارک گیگ بنچ منتشر شده است.

طبق تصاویر منتشر شده تا به امروز باید گفت که شکل و ظاهر نهایی گوشی‌های گلکسی اس 8 مشخص شده است و مدل پلاس این گوشی نیز تنها مقداری از مدل معمولی بزرگ‌تر خواهد بود. موبایل گلکسی S8 به صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده مجهز شده و حاشیه صفحه نمایش نیز در آن نسبت به گوشی گلکسی S7 به میزان قابل توجهی کمتر شده است. همچنین این گوشی نسبت به نسل‌های قبلی، دیگر دارای کلید‌‎های فیزیکی نخواهد بود؛ اما  ظاهری یکسان خواهد داشت و جنس بدنه آن همچنان فلزی و شیشه‌ای است.

جالب است بدانید که گوشی‌های گلکسی اس 8  و گلکسی اس 8 پلاس با دو پردازنده متفاوت برای مناطق مختلف عرضه خواهند شد. یکی از این مدل‌ها با پردازنده هشت هسته‌ای و از نوع 64 بیتی اسنپدراگون 835  و مدل دیگر این گوشی‌ها با پردازنده هشت هسته‌ای و از نوع 64 بیتی اگزینوس 8895 خواهد بود.

در هر صورت برای مشاهده اطلاعات بیشتر از خانواده گلکسی S8 باید بیشتر صبر کنیم و شاهد اطلاعات جدیدتری از این موبایل جنجالی و پر طرفدار باشیم که این روزها توانسته است تا صدر اخبار حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر