;
coinex

پیش فروش گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ از 21 فروردین آغاز خواهد شد

گلکسی S8 سامسونگ

در حالی که امسال زمان معرفی پرچمدار سامسونگ با تاخیر مواجه شد، اخیراً مشخص شده که پیش فروش گوشی‌ هوشمند گلکسی S8 سامسونگ از 10 آوریل (21 فروردین) آغاز می شود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آخرین شایعات منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی حاکی از آن است که گلکسی S8 سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) سال جاری در شهر نیویورک معرفی می‌شود و در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) این گوشی عرضه می‌شود. بنا به گفته‌ رسانه‌های کره جنوبی، پیش فروش گوشی‌های گلکسی S8 سامسونگ از 10 آوریل (21 فروردین) آغاز خواهد شد. برخلاف روال سال‌های قبل، امسال معرفی پرچمدار سامسونگ با تأخیر همراه شده است. شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد این تأخیر سامسونگ به دلیل برنامه ارسالی برای تراشه‌های اسنپدراگون 835 بوده است. گزارش‌های دیگری نیز وجود دارد که مدعی هستند کمپانی سامسونگ قصد داشته تا با آرام پیش بردن روند تولید گلکسی S8 از بروز دوباره فاجعه گلکسی نوت 7 جلوگیری کند.

شایعات اخیری که درباره مشخصات گلکسی S8 سامسونگ منتشر شده، باتوجه به این گزارش‌ها گوشی هوشمند فوق از یک صفحه نمایش 5.8 اینچی Super AMOLED با وضوح 1440×2560 برخوردار خواهد بود. در ایالات متحده آمریکا، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 هشت هسته‌ای و Adreno 540 GPU برای مسائل گرافیکی استفاده می‌کند. همچنین، در گلکسی S8 سامسونگ یک رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. یک دوربین اصلی قدرتمند 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی زیبا و تماس‌های ویدئویی در گلکسی S8 به کار رفته است. علاه بر همه این‌ها، این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد.

گوشی گلکسی S8+ هم دارای یک صفحه نمایش بزرگتر 6.2 اینچی خواهد بود، با توجه به بزرگتر بودن صفحه نمایش، یک باتری 3500 میلی آمپر ساعت نیز در این گوشی به کار خواهد رفت. سایر مشخصات در این دو گوشی شبیه به هم خواهد بود. مشخصاتی که شامل گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت و اسکنر عنبیه، یک پورت یو اس بی Type- C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری می‌شود. این مشخصات باعث می‌شود که مطمئن شویم این انتظار طولانی‌تر نسبت به سال‌های قبل، بخاطر یک گوشی رده بالای فوق العاده بوده و ارزشش را داشته است.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر