;
coinex

گوگل تصاویر طرح نهایی Google Campus را منتشر کرد

شرکت گوگل تصاویر جدیدی از طرح نهایی مقر آینده خود در شهر مانتن ویو با نام Google Campus منتشر کرده است. کمپ Google Campus یک مکان تفریحی و اداری خواهد بود.
شرکت گوگل قصد دارد همچون کمپانی اپل یک کمپ بزرگ و پیشرفته در منتطقه مانتین ویو با نام Google Campus احداث کند؛ اما این شرکت بالاخره چندین رندر کامپیوتری جدید از وضعیت آینده این مقر بزرگ منتشر کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت گوگل قصد دارد همچون اپل یک مقر پیشرفته و بزرگ برای رسیدن به آینده‌ای روشن در منطقه مانتین ویو احداث کند به همین منظور چندی پیش یک طرح را منتشر کرد که مقر آن به صورت یکپارچه نبود؛ اما حالا این شرکت با معاوضه چندین زمین پهناور با شرکت لینکدین، طرحی جدید و یکپارچه  را از آینده این طرح برای عموم منتشر کرده است که برای شورای شهر مانتین ویو نیز ارسال شده است.

یکی از مهمترین مکان‌های این کمپ بزرگ، ساختمان خیمه مانندی است که خارج از ساختمان Googleplex قرار دارد و وظیفه تشخیص وضعیت اقلیمی، کیفیت هوا و صدای فضای داخلی را به شکل بهینه تنظیم می‌کند. در توضیحات این طرح ذکر شده است که فضاهای اداری و کاری در طبقه دوم این مقر بزرگ قرار گرفته‌اند تا کارکنان بتوانند در اوج آرامش و تمرکز، فعالیت داشته باشند.

غول نرم افزاری جهان در واقع این پردیس را به محلی ویژه برای جوامع محلی تبدیل خواهد کرد. بر این اساس، کمپ آینده گوگل مکانی با فضای سبز پهناور، نه تنها برای کارکنان، بلکه برای عموم مردم را در نظر گرفته است. در این مرکز پارک‌های متعددی احداث شده است تا مردم بتوانند به راحتی در آن تفریح و رفت و آمد کنند.

در هر صورت آغاز عملیات ساخت و ساز این مرکز بزرگ و پیشرفته نیازمند تاییده مقامات محلی مانتین ویو است؛ اما انتظار می‌رود پس از دریافت تاییده‌ها، مقر گوگل در ظرف مدت 30 ماه آماده بهره برداری باشد.

.

منبع: 9to5google

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر