;
coinex

اچ پی الیت ایکس 3 جدید در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شد

اچ پی الیت ایکس 3

کمپانی اچ پی در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017، گوشی جدید اچ پی الیت ایکس 3 خود را به نمایش گذاشت.

سال گذشته، کمپانی اچ پی در جریان برگزاری نمایشگاه MWC 2016، از یک دستگاه 6 اینچی ضد آب و تحت ویندوز 10 به نام اچ پی الیت ایکس 3 (Elite x3) رونمایی کرد. حال، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد تا نسل جدیدی از گوشی‌های ایکس 3 را معرفی و روانه بازار کند.

بنا به گزارش‌های منتشر شده از سوی PC World، اچ پی گوشی جدید الیت ایکس 3 خود را در محفظه‌ای شیشه‌ای در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته است. همچنین بر طبق گزارش‌ها، سخنگوی اچ پی اعلام کرد که این دستگاه نمونه‌ای از برنامه‌ها و اهداف کمپانی برای آینده گوشی‌های الیت ایکس 3 است.

درحال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری درباره جزئیات این گوشی از سوی کمپانی اچ پی منتشر نشده؛ بنابراین تاریخ دقیق و رسمی معرفی این گوشی نیز هنوز نامشخص است. با این حال، ما اطمینان داریم که کمپانی اچ پی به زودی اخبار دقیق‌تری درباره جزئیات این گوشی منتشر خواهد کرد.

به نظر نمی‌رسد که گوشی جدید کمپانی اچ پی تفاوت خیلی زیادی با الیت ایکس 3 قبلی داشته باشد؛ اما خب می‌توان به چند تغییر کوچک در این گوشی اشاره کرد. برای مثال، به نظر می‌رسد که حاشیه دور صفحه نمایش کمتر و کوچکتر شده‌اند، همچنین دوربین جلو این گوشی نیز در سمت چپ قرار گرفته است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که برخلاف مدل قبلی، در اچ پی الیت ایکس 3 جدید، بلندگوی پایین وجود ندارد. با همه این اوصاف، همانطور که انتظار می‌رفت ویندوز 10 نیز روی این گوشی اجرا خواهد شد.

از آنجایی که سال گذشته اچ پی الیت ایکس 3 دارای یک صفحه نمایش Quad HD، یک پردازنده اسنپدراگون 820 و رم 4 گیگابایتی بود، ما انتظار داریم که در سال جاری ویژگی‌های این گوشی ارتقا یافته و یک مدل رده بالا را شاهد باشیم. به زودی اخبار جدیدتری از سوی کمپانی اچ پی را در رابطه با این گوشی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر