;
coinex

نسل بعدی گوشی‌های گوگل پیکسل ارزان قیمت نخواهد بود

نسل بعدی گوشی‌های گوگل پیکسل ارزان قیمت نخواهد بود
شایعات بسیار زیادی مبنی بر افزوده شدن یک نسخه ارزان قیمت به سری گوشی‌های نسل بعدی خانواده گوگل پیکسل وجود دارد” اما برخی سران شرکت گوگل این موضوع را رد کرده‌ و اعلام کرده‌اند همچنان گوشی‌های این خانواده، موبایل‌هایی پرچمدار خواهند بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، شایعات زیادی مبنی بر وجود یک نسخه ارزان قیمت و میان‌‎رده در نسل بعدی گوشی‌های گوگل پیکسل در فضای اینترنت منتشر شده است؛ اما گوگل این مضوع را رد کرده است و برخی از ساکنین این شرکت در مانتین ویو که بر روی ارتقای کیفیت دوربین و قدرت چیپ مجتمع نسل بعدی این گوشی‌های تمرکز دارند، وجود یک نسخه اقتصادی در خانواده گوگل پیکسل را به صورت رسمی رد کرده‌اند.

استرلو در ادامه صحبت‌های خود خاطر نشان کرد که گوگل تولید موبایل‌های ارزان قیمت را رها کرده است و این مسیر را برای دیگر سازندگان گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است و دخالتی در آن نخواهد داشت.

ریک استرلو در رابطه با تاریخ احتمالی عرضه نسل بعدی گوشی‌های پیکسل گفت:

در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند یک روش سالانه وجود دارد و همه کاربران باید مطمئن باشند که ما از آن پیروی خواهیم کرد. ما در حال حاضر تخمینی برای زمان عرضه سری آینده گوگل پیکسل نداریم؛ اما باید بدانید که سری بعدی پیکسل در سال میلادی جاری معرفی و عرضه خواهد شد.

مدیر تیم سخت افزاری شرکت گوگل اعلام کرده است که نسل آینده گوگل پیکسل دارای نسخه ارزان قیمتی نخواهد بود و گوگل پیکسل همچنان یک موبایل بالارده است.

مدیر تیم سخت افزار شرکت گوگل، ریک استرلو طی یک مصاحبه به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی‌های پیکسل همچنان بالارده خواهند بود که بر این اساس فعلا نباید منتظر گوشی‌های ارزان قیمت با برند گوگل باشیم؛ چرا که گوشی‌های بالارده از سخت افزار قدرتمند و البته گران قیمتی بهره می‌برند.

گفتنی است که در سال میلادی جاری تمامی پرچمداران جدید از پردازنده اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده خود استفاده خواهند کرد به همین سبب باید شاهد این پردازنده و مشخصات سخت افزاری قدرتمندی در نسل بعدی خانواده گوشی‌های گوگل پیکسل باشیم.

همچنین لازم به ذکر است که تا به امروز سازنده نسل بعدی موبایل‌های پیکسل مشخص نشده است، به همین سبب شاید شرکت تایوانی اچ تی سی دوباره وظیفه تولید این موبایل‌های هوشمند را به عهده بگرید یا شاید این شرکت نیز به خاطر درج شدن لوگوی کمپانی اچ تی سی و تنها درج لوگوی گوگل در قاب پشتی موبایل، دیگر با کمپانی گوگل برای تولید گوشی‌های پیکسل همکاری نداشته باشد.

در هر صورت باید منتظر سری بعدی گوگل پیکسل بود و دید نسل بعدی تنها خانواده گوشی‌های هوشمند اندرویدی که با استفاده از آن می‌توان تجربه خالص و برتر اندروید را در اختیار داشت، چگونه خواهد بود و آیا نسبت به دیگر موبایل‌های بازار برتری خواهد داشت یا همچنان ضعف‌هایی اساسی دارد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر