coinex
otetmarket
propification.com

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین گوشی‌های نوکیا 6 و نوکیا 3

نوکیا 3گوشی های نوکیا 6 و نوکیا 3 محصولات جدید شرکت نوکیا هستند که به تازگی از آن ها رونمایی شده است.ما سعی کرده ایم که در اینجا دوربین های این دو گوشی را به بوته آزمایش بگذاریم.در ادامه با تکرا همراه باشید.

نمایشگاه ام دابلیو سی امسال، تلفن همراه جدید نوکیای پیور ویویی (PureView) و یا تلفن همراهی با دوربین بسیار قدرتمند و بیشتر منحصر به شرکت نوکیا و نسل لومیا را بر خلاف انتظار تعدادی از افراد ارائه‌نکرد; اما در عوض، شرکت‌های نوکیا و اچ‌ام‌دی، شروع به کار با محصولات میان‌رده و پایین‌رده کرده‌اند. ما قبلا مشاهده‌کردیم که دوربین‌های نوکیا 5 و 3310 سری سال 2017 چه قابلیت‌هایی دارند; حالا وقت آن رسیده تا سری به نوکیا 6 و نوکیا 3 بزنیم.

گوشی نوکیا 6

دوربین نوکیا 6 دارای سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی با پیکسل‌های نسبتا کوچک (1 میکرومتری) است. نسبت فاصله‌کانونی دیافراگم بطور میانگین 2.0 بوده و همچنین دارای فلاش دوآل ال‌ای‌دی (dual-LED) و فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص حالت است. زمانی که شیائومی ام‌آی میکس (Xiaomi Mi Mix) با دوربینی 16 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1 میکرومتر و نسبت فاصله کانونی 2.0 وارد بازار شد، حقیقتا کمی ما را ناامید کرد. با اینحال، در رده قیمتی مدل 6، داشتن چنین مشخصاتی واقعا عالی است.

ما با دوربین این گوشی عکس هایی را ثبت کرده ایم که دوست داریم با شما نیز به اشتراک بگذاریم:

در قسمت جلویی نوکیا 6- هر سه نوکیا- در حقیقت، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده‌است. این دستگاه همچنین دارای اندازه پیکسل‌های کمی بزرگتر (1.12 میکرومتر) و با همان نسبت فاصله‌کانونی 2.0 بوده و توانایی فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل را دقیقا مانند دوربین پشتی دستگاه دارد.

نوکیا 6

درست است، نوکیا 6 توانایی فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل و ذخیره آنها با فرمت ام‌پی 4 با استفاده از کدک ای‌وی‌سی را دارد. فیلم های گرفته شده توسط این دوربین با کیفیت تصویر نسبتا بالای 20 مگاپیکسلی و دارای صدای استریو ضبط شده 48 کیلوهرتزی با سرعت ارسال بیت 96 کیلوبیت بر ثانیه است.

گوشی نوکیا 3

دوربین اصلی نوکیا 3 به نظر می‌رسد که دقیقا با همان مشخصات دوربین سلفی آن باشد-سنسور 8 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.12 میکرومتر و نسبت فاصله‌کانونی 2.0.

عکس های ثبت شده توسط این دوربین را نیز می توانید مشاهده کنید:

به هر حال، کاری که نوکیا کرد، گرفتن تمامی نرم‌افزارهای گوگل‌پیکسل و به کاربندی آنها بر روی تلفن‌های خود بود. همه چیز به غیر از دوربین. در عوض نوکیا از دوربین ای‌اُ‌اس‌پی (AOSP) بهره می‌برند، به این معنا که هیچ اچ‌دی‌آرمثبتی (HDR+) یا محدوده بالای دینامیکی تصویری در کار نیست.

سلفی نیز به شکل زیر درآمده است:

gsmarena_107

نوکیا 3 به نحوی، همچنان فرمت 3 جی‌پی (3GP) را زنده نگه‌داشته‌است. خوشبختانه، ویدیوپلیرها و حتی یوتوب نیز مشکلی با استفاده از یک فرمت فایل منسوخ‌شده ندارند. با اینجال، این دستگاه، رزولوشن تصویر 720 پی را پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه از کدک‌های ساده‌تر استفاده‌کرده، حداقل با توجه به تجهیزات ما، و نیز ویدیو های 32 فریم بر ثانیه‌ای را تولیدمی‌کند. صدای ضبط‌شده توسط آن نیز استریو بوده و سرعت ارسال بیت آن 128 کیلوبیت‌برثانیه است.

.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر