;
coinex

بهترین گوشی های بهمن ماه 1395 به انتخاب انتوتو

بهترین گوشی های بهمن ماه 1395 به انتخاب انتوتو
وب‌سایت انتوتو لیستی از 10 گوشی برتر فوریه 2017 (بهمن 1395) را در دسته بندی‌های مختلف منتشر کرد. این لیست شامل برندهای مختلف از سراسر جهان و همچنین برندهای مختلف چینی است. نمودار منتشر شده بر اساس عملکرد بنچمارک این گوشی‌ها در انتوتو مشخص شده و بر اساس آزمونی است که عمدتا بر روی پردازنده گوشی های هوشمند انجام شده است. اسنپدراگون 821 کوالکام همچنان در حال قدرتنمایی است!

البته در لیست بهترین گوشی های بهمن ماه هیچ شگفتی خاصی دیده نمی‌شود. اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 سامسونگ در این زمان هنوز راه خود را به گوشی‌های هوشمند پیدا نکرده‌ بودند.

در بالاترین جایگاه لیست بهترین گوشی های هوشمند فوریه 2017، گوشی اپل آیفون 7 قرار دارد که از تراشه اپل A10 قدرت می‌گیرد. دستگاه بعدی گوشی آیفون 7 است که با اختلاف کمی نسبت به آیفون 7 پلاس در جایگاه دوم قرار گرفته و جایگاه سوم متعلق به گوشی وان پلاس 3 تی است که به اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز شده است.

چهارمین جایگاه نیز از آن اسنپدراگون 821 است؛ اما این بار این پردازنده در گوشی لیکو Le Pro 3 قدرتنمایی می‌کند. گوشی Hammer M1L نیز در اواخر سال گذشته با تراشه اسنپدراگون 821 معرفی شد و در لیست بهترین گوشی های هوشمند فوریه 2017 در رتبه پنجم قرار گرفته است.

رتبه های ششم تا دهم این لیست نیز به ترتیب به اشغال گوشی‌های لنوو زوک اج، وان پلاس 3، شیائومی می 5 اس پلاس، شیائومی می 5 اس و شیائومی می نوت 2 درآمده است.

شایان توجه است که تمام پنج گوشی هوشمند برتر این لیست (به جز آیفون 7 پلاس و آیفون 7) از تراشه اسنپدراگون 821 قدرت گرفته‌اند؛ البته با فرکانس های کاری متفاوت و بنابراین در لیست منتشر شده انتوتو در جایگاه های مختلفی نشسته‌اند.

در این لیست، هشت گوشی برتر از بهترین گوشی های فوریه 2017 چینی بوده و جالب است که هیچ کدام از محصولات سامسونگ نتوانسته‌اند خود را در بین 10 گوشی برتر این ماه قرار دهند. کمی جای تعجب است، ما نمی‌دانیم علت آن چه می‌تواند باشد، شما در این مورد نظری ندارید؟

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر