;
coinex

گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2 در سال جاری میلادی عرضه می‌شود

گوگل پیکسل 2

شرکت گوگل در اواخر سال میلادی گذشته گوشی‌های هوشمند پیکسل را روانه بازار کرد. نسل اول گوشی‌های هوشمندی که توسط گوگل ساخته شده بود، عملکرد خوبی را داشت. البته لازم به ذکر است که این دستگاه‌ها در نسخه‌های محدودی ساخته شدند و شاید خریداری آن‌ها در هر بازاری امکان پذیر نباشد. حال به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد که جانشین‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال را روانه بازار کند. امروز خبرهایی درباره گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2 منتشر شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

آنطور که پیدا است گوشی هوشمند پیکسل 2017 قرار است که در ماه‌های آینده باکیفیت ساخت بالا نمایان شود. به هر حال کسی این انتظار را از گوگل ندارد که یک دستگاه میانرده را در سری پیکسل عرضه کند.  اوسترلوه رئیس بخش سخت افزارهای گوگل، تایید کرد که گوشی هوشمند گوگل پیکسل 2 با کیفیت بالایی در سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

اوسترلوه در گفتگوی خود با مجله AndroidPIT اعلام کرده که شرکت گوگل قصد اضافه کردن یک دستگاه کم هزینه را در بخش پیکسل ندارد و گزینه‌های این شرکت هیچکدام از دسته میانرده‌ها نیست. البته در این مصاحبه هیچگونه جزئیاتی از پیکسل‌های جدید منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود که دو مدل جدید گوشی گوگل پیکسل در سال جاری میلادی روانه بازار شود. به احتمال بسیار زیاد، گوگل در سال جاری میلادی دستگاه‌های خود را در نسخه‌های بیشتری تولید خواهد کرد. بدون شک مصرف کنندگان امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا خواهند کرد، چراکه گوشی‌های پیکسل عملکرد خوبی را در بازار موبایل داشته‌اند.

انتظار می‌رود در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده خبرهای بیشتری درباره گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل منتشر شود. اگرچه هنوز جزئیاتی از گوگل پیکسل 2 منتشر نشده؛ اما درخشش آن در سال جاری میلادی حس خواهد شد. آنطور که پیدا است این دو گوشی هوشمند جدید در اواخر سال 2017 میلادی معرفی و روانه بازار می‌شوند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر