;
coinex

مهمان اختتامیه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران باشید؛ بلیط رایگان به تعداد محدود

ششمین جشنوراه بازی‌های رایانه‌ای تهران در حال برگزاری است و اختتامیه این رویداد مهم برای بازی سازان ایرانی در روز شنبه، 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
هفته آینده یک رویداد بزرگ برای صنعت گیم کشورمان یعنی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به اتمام خواهد رسید و اختتامیه آن در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد که سنبل قلب تهران نوین است، برگزار خواهد شد. شما می‌توانید به صورت رایگان در این رویداد و در کنار بزرگان بازی سازی کشور حضور داشته باشید. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید کشور ایران در سال‌های اخیر در صنعت بازی سازی رشد بسیار زیادی داشته است و در حال حاضر باید گفت که برخی از نمونه‌های داخلی با برترین نمونه‌های خارجی در حال رقابت هستند و توانسته‌ایم با افتخار به درجه‌ای از برتری در این صنعت پر سود و نوین برسیم.

نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران در بیست و هفتم بهمن ماه سال ۱۳۹۰ توسط بنیاد ملی بازی‌ها رایانه‌ای در کنار نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد و توانست موفقیت‌های بسیار زیادی کسب کند. در حال حاضر به اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌‎های رایانه‌ای تهران نزدیک می‌شویم که روزی سرنوشت ساز برای بازی‌سازان ایرانی است. در این رویداد 187 بازی در سه پلتفورم اندروید، iOS و رایانه‌های شخصی حضور دارند که برای مشاهده این آثار می‌توانید به صفحه آثار ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، مراجعه کنید.

ششمین جشنوراه بازی‌های رایانه‌ای تهران در حال برگزاری است و اختتامیه این رویداد مهم برای بازی سازان ایرانی در روز شنبه، 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

شما علاقه مندان به صنعت گیم و یا بازی سازی و همچنین بازی سازانی که اثری در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای  تهران ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت ایوند و وارد شدن به صفحه کمپین ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، به صورت رایگان بلیط این اختتامیه مهم را رزرو کنید. لازم به ذکر است که تعداد بلیط‌ها بسیار محدود است، پس هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه بلیط اقدام کنید و در صورت مطمئن بودن از حضور خود، بلیط تهیه کنید. برای تهیه بلیط اینجا کلیک کنید.

نکته: همراه داشتن بلیت ایوند جهت ورود به مراسم الزامی است پس لطفا قبل از مراجعه به سالن، برگه ورود خود را پرینت کنید.

گفتنی است که همانند سال‌های گذشته، از تیم‌ها و افرادی که برای جشنواره اثر ارسال کرده‌اند، مستقیما جهت حضور در آیین اختتامیه دعوت بعمل می‌آید و این عزیزان نیازی به ثبت‌نام ندارند و در صورت اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به شماره تماس ۸۸۳۱۰۲۲۲، تماس حاصل نمایید.

در آخر باید گفت که آیین اختتامیه ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، ۲۱ اسفند ماه در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و ما نیز در سایت تکرا، به عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای این رویداد بزرگ و ملی حضور خواهیم داشت و آن را برای شما عزیزان پوشش خواهیم داد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر