;
coinex

پیکار اسنپ و تپسی به کرج هم رسید؛ قطار اسنپ در ایستگاه کرج!

اسنپ وارد کرج شد
پس از جار و جنجال فراوانی که درباره وجود اپلیکیشن‌های تاکسی یاب اسنپ و تپسی و قانونی نبودن فعالیت آنها انجام گرفت، اکنون گویا کمی آرامش بر فضای این صنعت حکمفرما شده است.

اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی به دنبال ارائه اپلیکیشن مخصوص به خود است و البته تاکسیرانی نیز در این بین بیکار ننشسته و مدتی است که برنامه خود را راه اندازی کرده است؛ اپلیکیشن کارپینو برای دانلود در کافه بازار قرار گرفته و در توضیح آن آمده است که “این، اولین اپلیکیشن سفارش تاکسی است که از طریق آن امکان درخواست تاکسی با رانندگان حرفه‌ای و دارای مجوز طرح ترافیک، در هر مکان و هر زمانی برای شما در دسترس خواهد بود”

انصافا موضع گیری درست نیز همین است! به جای مقابله با تکنولوژی باید از آن استفاده کرد هیچ کس را یارای آن نیست که بتواند با زمانه مقابله کند، بلکه باید با آن همسو شد و از پیشرفت‌های آن به نفع آرامش و آسایش بشر استفاده کرد.

با تمام این تفاسیر، چندی پیش تپسی وارد کرج شد و فعالیت خود را در این شهر آغاز کرد و اکنون نوبت به رقیب آن اسنپ است تا از گردونه رقابت عقب نماند. دیروز، 14 اسفندماه، اسنپ در کانال خود با قرار دادن این جمله “کرجی‌های عزیز خبر دارید که اومدیم کرج” ورود خود را به کرج اعلام کرد. اکنون شهروندان کرجی نیز درست به مانند همسایگان پایتخت نشین خود، می‌توانند از خدمات این استارتاپ قدرتمند و کاربردی نهایت استفاده را ببرند.

وجود اسنپ و تپسی در کرج می‌تواند نوید بخش خبرهای خوبی باشد. فارغ از مزایای اقتصادی و البته زیست محیطی این برنامه تاکسی یاب آنلاین، یک موضوع دیگر نیز به خوبی خودنمایی می‌کند، مردم پیروز میدان اند و این را به هیچ عنوان نمی‌توان کتمان کرد. وقتی رانندگان و مسافران از این برنامه استقبال کرده‌اند، دلیلی وجود ندارد که عده‌ای به خاطر منافع شخصی بخواهند جلوی آن را بگیرند!

تپسی و اسنپ وارد کرج شدند و مسلما به این شهر نیز ختم نخواهند شد. این دو شرکت نوظهور تا جایی که بتوانند و مردم از آن استقبال کنند به رشد خود ادامه خواهند داد و مطمئنا به زودی به شهرهای دیگر نیز راه پیدا خواهند کرد. تکنولوژی راه خود را پیدا کرده است و این، تازه شروع ماجراست!

.

منبع: تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کد تخفیف 50000 ریالی اسنپ: info2475

    پاسخ