;
coinex

معرفی قابلیت‌های دوربین جدید نصب شده بر روی گوشی‌های HTC

به تازگی شاهد ویدیویی بودیم که به طور رسمی از کمپانی اچ تی سی انتشار یافته است و به بررسی اجمالی حالت های مختلف عکس برداری دوربین گوشی اچ تی سی یو اولترا می پردازد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اچ تی سی یو اولترا

اخیرا شرکت HTC، دو کلیپ ویدیویی مربوط به دو نمونه از جدید‌ترین تلفن‌های همراه خود، یعنی اچ‌ تی ‌سی یو اولترا (HTC U Ultra)  و اچ‌ تی‌ سی (HTC U Play) یو پلی را منتشر کرده‌ است. اولین کلیپ به شما نحوه استفاده از هر چهار حالت مختلف دوربین گوشی HTC مدل یو اولترا را آموزش می دهد. حالت فوتو (Photo mode) به شما این امکان را می‌ دهد تا عکس‌ های روزمره خود را با کیفیتی عالی بگیرید. حالت Zoe شما را قادر می ‌سازد تا به صورت همزمان یک عکس و ویدیو اچ دی 3 ثانیه ای را با هم ترکیب کنید که این قابلیت برای عکاسی در هنگام حرکت سریع بسیار مناسب است.

حالت پانوراما (Panorama) دوربین گوشی HTC مدل U Ultra نیز برای عکاسی به صورت تصویربرداری گسترده از فضای اطراف است. اگر در استفاده از منظره یاب در قسمت انتهایی دوربین مهارت دارید، با استفاده از حالت پرو(Pro)  می‌توانید کنترل آن را در دست بگیرید و تنظیمات آن را خودتان تعیین نمایید. دوربین پشتی اچ‌ تی ‌سی یو اولترا 12 مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگمی با نسبت فاصله‌ کانونی 1.8 است که به شما این امکان را می‌دهد تا حتی در نور کم نیز عکس‌های فوق‌ العاده‌ ای بگیرید.

همچنین دوربین گوشی HTC مدل U Play از نرم‌ افزار ایمیج‌ کپچر (Image capture) پشتیبانی کرده که این برنامه نیز از تکنولوژی‌ های او آی اس (OIS) و راو (RAW) بهره می ‌برد. عبارت PDAF نیز به این معناست که دوربین این گوشی به سرعت بر روی سوژه موردنظر فوکوس می‌کند. نکته قابل توجه این است که دوربین سلفی اچ تی سی یو اولترا 16 مگاپیکسلی است و با داشتن دوربینی با این توانایی، شما قادر به ثبت عکس‌هایی با کیفیتی بسیار بالا خواهید بود.

هر دو دستگاه‌ های اچ‌ تی‌ سی یو اولترا و اچ‌ تی‌ سی یو پلی دارای ویژگی ظاهری خاصی هستند که خود کمپانی اچ‌ تی‌ سی آن را طراحی مایع (Liquid Design) می‌نامد (به این معنا که طراحی بدنه این گوشی به گونه ایست که خاصیت مایعات را در ذهن تداعی می کند). پنل شیشه‌ ای در قسمت پشتی هردوی این دستگاه‌ ها ظاهری براق و درخشنده شبیه به مایعات را دارند. به گونه ای که بازتاب تصاویر محیط اطراف بر روی بدنه گوشی قابل رویت است در نتیجه پشت دستگاه شما چنان درخشندگی‌ ای پیدا می‌کند که در هیچ تلفن‌ همراه دیگری تا به حال ندیده ‌اید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر