;
coinex

گوشی آیفون 8 در سپتامبر 2017 (شهریور 96) عرضه خواهد شد

اخبار و شایعات اخیر از عرضه‌ی گوشی آیفون 8 در شهریور سال 96 خبر می‌دهند.

اخبار و شایعات اخیر از عرضه‌ی گوشی آیفون 8 در شهریور سال 96 خبر می‌دهند.

اینطور که به نظر می‌رسد، اگر کمپانی اپل بتواند تاخیرهای به وجود آمده در تولید و تامین قطعات را کنترل کند، می‌توانیم شاهد عرضه‌ی گوشی آیفون 8 در سپتامبر 2017 (شهریور 96) باشیم.

علاوه بر این و با استناد بر تاریخ عرضه‌ی همیشگی گوشی های آیفون، انتظار برای این گوشی هوشمند در شهریور 96 منطقی تر خواهد شد. گوشی های آیفون 5، آیفون 6 و آیفون 7، همگی در ماه سپتامبر سال های 2012، 2014 و 2016 معرفی و راه اندازی شدند.

اما به گفته‌ی مینگ چی کو، تحلیلگر معروف KGI Securities، اپل به شدت در حال تلاش است تا گوشی آیفون 8 که احتمالا به صفحه نمایش اولد مجهز خواهد شد را به برنامه‌ی زمان بندی شده برساند؛ چرا که “عملا هیچ زمانی برای اعمال تغییرات در سیستم دوربین سه بعدی (تا قبل از ماه سپتامبر) وجود ندارد.” یکی از سناریوهای محتمل این است که کمپانی اپل، دو گوشی دیگر را در سری آیفون 7 راه اندازی کند که طبیعتا با برند آیفون 7 اس معرفی می‌شوند؛ و سپس گوشی آیفون 8 را تا پایان سال 2017، راه اندازی کند. این روالی است که کمپانی اپل تا به امروز انجام داده است.

تا سپتامبر یا شهریور آینده، 6 ماه زمان باقی مانده است؛ اگر قصد خرید گوشی آیفون 8 را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از همین امروز برای آن پس انداز کنید، چرا که شایعات حاکی از آن هستند که قیمت این دستگاه از 1000 دلار نیز بیشتر خواهد بود.

لازم به ذکر است که امسال، دهمین سال تولد گوشی های آیفون است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که آخرین مدل گوشی آیفون، ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی را به همراه داشته باشد.

بسیاری از متخصصان این عرصه انتظار دارند که کمپانی اپل، دو مدل دیگر را نیز به گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اضافه کند (گوشی هایی که با برند آیفون 7 اس معرفی می‌شوند)؛ و گوشی آیفون 8 را به عنوان یک مدل رده بالاتر (به دلیل دهمین سالگرد) عرضه کند.

در ادامه، خلاصه ای از ویژگی های گوشی آیفون 8 که تا به حال منتشر شده را می‌خوانید:

  • یک صفحه نمایشگر اولد که کیفیت تصویر بهتر، کیفیت بالاتر رنگ مشکی و ذخیره ی باتری را برای گوشی آیفون 8 به همراه خواهد داشت.
  • این احتمال وجود دارد که تمامی آیفون هایی که در این تاریخ عرضه می‌شوند به سیستم شارژ بدون سیم (وایرلس) مجهز شوند.
  • مدل فوق العاده رده بالای آیفون 8 با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ ساخته خواهد شد.
  • دکمه‌ی هوم و سنسور اثر انگشت در داخل صفحه نمایش خواهند بود.
  • گوشی آیفون 8 به دوربین دوگانه مشابه آیفون 7 پلاس مجهز می‌شود.
  • نمایشگر این گوشی بدون حاشیه خواهد بود.
  • گوشی آیفون 8 احتمالا به نوعی تکنولوژی تشخیص 3D جدید مجهز می‌شود که می‌تواند حالت های صورت را تشخیص دهد.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر