;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در 28 آوریل (5 اردیبهشت) عرضه خواهد شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در 28 آوریل (5 اردیبهشت) عرضه خواهد شد

بنابر شایعاتی که اخیرا منتشر شده، تاریخ عرضه‌ی جهانی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 به 28 آوریل (5 اردیبهشت) موکول شده است.

کمپانی سامسونگ قصد دارد طی رویدادی که در 29 مارچ (9 فروردین) برگزار می‌شود، از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 رونمایی کند؛ با اینحال، جزئیات بسیاری از این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده که تقریبا اطلاعات کاملی را درباره‌ی قابلیت های گلکسی اس 8 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تصاویر مختلفی نیز از منابع معتبر منتشر شده اند که شمایل جالبی را از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در ذهن افراد ایجاد می‌کند. با این وجود و با توجه به تمام اطلاعاتی که در اینباره منتشر شده، هنوز هم تاریخ عرضه‌ی این پرچمدار سامسونگ در هاله ای از ابهام قرار دارد؛ اما خوشبختانه می‌توان به ادعای evleaks@ مشهور در این باره استناد کرد. او اخیرا ادعا کرده که گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در تاریخ 28 آوریل (5 اردیبهشت) در بسیاری از کشورها عرضه خواهد شد.

شایع شده که گوشی گلکسی اس 8 در دو نسخه راه اندازی می‌شود که از نمایشگر خمیده با حاشیه های بسیار باریک بهره می‌برند.

شایعات قبلی از عرضه‌ی آخرین پرچمدار سامسونگ در تاریخ 21 آوریل خبر می‌دادند؛ البته لازم به ذکر است که این اطلاعات در آن زمان، موثق و قابل استناد بود، اما به دلیل بروز مشکلاتی که توسط یکی از منابع ناشناس منتشر شده، تاریخ عرضه تا یک هفته بعد از 21 آوریل به تعویق افتاد. اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی سامسونگ برای حصول اطمینان بیشتر، این تاریخ را به تعویق انداخته است؛ سامسونگ هرگز نمی‌تواند فاجعه‌ی گلکسی نوت 7 را فراموش کند و به طور قطع نمی‌تواند هزینه های فاجعه های بیشتر را به گردن بگیرد. لازم به ذکر است که رویداد معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 در همان تاریخ 29 مارچ و در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

خلاصه ای از ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی اس 8

شایع شده که گوشی گلکسی اس 8 در دو نسخه راه اندازی می‌شود که از نمایشگر خمیده با حاشیه های بسیار باریک بهره می‌برند. یک تراشه‌ی اسنپ دراگون 835 وظیفه‌ی پردازش این گوشی هوشمند را به عهده دارد. از دیگر ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 می‌توان به دکمه های لمسی روی نمایشگر، پورت USB نوع سی و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی دستگاه اشاره کرد.

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر