;
coinex

کنسول بازی سوییچ رکورد فروش محصولات نینتندو را در دو روز اول شکست

کنسول بازی سوییچ آخرین محصول شرکت نینتندو

به نظر می‌رسد کنسول جدید نینتندو سوییچ شروعی بسیار خوب را تجربه میکند. رئیس بخش آمریکای نینتندو Reggie Fils-Aime، به گزارشگر نیویورک تایمز نیک وینگفیلد (Nick Wingfield)، درباره‎ی فروش آغازین نینتندو سوئیچ گفت که این کنسول در دو روز اول عرضه بیشترین فروش را در قاره آمریکا نسبت به کنسول‎های دیگر این شرکت داشته است.

نزدیکترین رقیب نینتندو سوئیچ از لحاظ موفقیت کنسول Wii بود که فروشی در حدود 100 میلیون دستگاهی را در سرتاسر جهان داشت. Fils-Aime همچنین افزود که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در زمان عرضه، پرفروش‌ترین بازی مستقل (Stand Alone) شرکت نینتندو در تاریخ بوده است. او هیچ آماری از تعداد نسخه‌های فروش بازی مشخص نکرد اما معلوم است که از بازی Super Mario 64 که برای نینتندو 64 عرضه شد، موفقیت بیشتری داشت.

بازی Wii Sports برای کنسول Wii، مطمئنا در نسخه الحاقی (Bundle) فروش بهتری را نسبت به Super Mario 64 یا Breath of the Wild داشته است اما آماری که گفته شد متعلق به پرفروش‎ترین عنوان مستقل بود. باید گفت که سوئیچ هیچ بازی باندلی ندارد.

نینتندو برای فروش این کنسول تلاش‎های زیادی کرده و حتی در مسابقات Super Bowl امسال از جان سنا (John Cena) کشتی گیر حرفه ای، برای تبلیغ آن استفاده کرد. بر اساس وبسایت Famitsu، در ژاپن، فروش نینتندو سوئیچ در سه روز اول 330,637 نسخه بوده است. فروش بازی Breath of the Wild هم در این کشور 190,060 نسخه فیزیکی، در همین سه روز اعلام شده است.

.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر