;
coinex

پیش فروش گلکسی سی 5 پرو سامسونگ آغاز شد

گلکسی سی 5 پرو سامسونگ

سامسونگ جدیدترین گوشی در سری سی خود، یعنی گلکسی سی 5 پرو را برای پیش فروش روی سایت چینی سامسونگ قرار داده است. مدتی قبل خبری مبنی بر اضافه شدن سه مدل جدید سی 5، سی 7 و سی 9 به سری سی گوشی‌های سامسونگ منتشر شد. نکته جالب در مورد این محصولات جدید این است که علی‌رغم اینکه مدل‌های قبلی فقط در کشور چین در دسترس بودند، این مدل‌های جدید بیرون از چین هم یافت خواهند شد. اکنون، آخرین مدل از این دستگاه‌های جدید یعنی گلکسی سی 5 پرو، به صورت رسمی و زنده برای پیش خرید روی وب سایت چینی سامسونگ قرار داده شده است.

اگرچه گوشی گلکسی سی 5 پرو (C5 Pro) یک دستگاه میان رده بوده؛ اما از ویژگی‌های جذابی برخودار است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح 1080 در 1920 و تکنولوژی سوپر AMOLED است. همچنین، در این گوشی از پردازنده 626 اسنپدراگون با سرعت پردازش 2.2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است.

البته حافظه داخلی این گوشی به وسیله کارت حافظه تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. در گوشی سی 5 پرو، در هر دو دوربین (اصلی و جلو) از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه همچنین دارای حسگر اثر انگشت است که به صورت فیزیکی در دکمه خانه یا Home آن تعبیه شده است. سی 5 پرو، از سامسونگ پی هم پشتیبانی می‌کند که پرداخت قبوض را با گوشی تلفن همراه آسان‌تر خواهد کرد. ابعاد این گوشی 145.7 در 71.4 در 7 میلی‌متر و وزن آن 145 گرم است.

با اینکه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما از آنجایی که نسخه بین المللی این گوشی به تازگی گواهی وای فای مخصوص به خود را دریافت کرده، به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های گلکسی سی 5 پرو بیرون از چین و در سایر کشورها نیز منتشر خواهند شد. در حال حاضر، می‌توانید گوشی‌های سی 5 پرو را با قیمت 2499 یوآن (360 دلار) به صورت آنلاین در وب سایت چینی سامسونگ پیش خرید کنید. این گوشی‌ها در رنگ‌های صورتی، آبی و طلایی منتشر می‌شوند.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر