;
coinex

جک هدفون 3.5 میلیمتری در گوشی گوگل پیکسل 2 حذف خواهد شد (شایعه)

جک هدفون 3.5 میلیمتری در گوشی گوگل پیکسل 2 حذف خواهد شد (شایعه)

بنابر اطلاعتی که اخیرا توسط یکی از منابع داخلی گوگل منتشر شده، گوشی های آینده‌ی کمپانی گوگل که با نام های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 معرفی خواهند شد، از جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری بهره مند نمی‌شوند. کمپانی گوگل در سال گذشته که به تبلیغات برای گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال می‌پرداخت، تمرکز خود را روی مجهز بودن این گوشی های هوشمند به جک هدفون استاندارد قرار داده بود؛ این در حالی بود که گوشی های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از این قابلیت برخوردار نبودند.

وبسایت 9to5Google اعلام کرد که نام این منبع داخلی به دلیل مسائل امنیتی فاش نخواهد شد؛ علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این تنها منبعی است که چنین خبری را فاش کرده و منبع ثانویه ای برای مشخص شدن صحت و سقم این خبر در دست نیست.

سایر اخبار و شایعات پیرامون گوشی گوگل پیکسل 2

طی آخرین اخباری که در دی ماه گذشته منتشر شده بود، مشخص شد که طراحان گوگل تلاش می‌کنند تا تراشه های اسنپ دراگون مختلفی همچون 83X را روی گوشی گوگل پیکسل 2 تعبیه کنند؛ اما از حذف شدن جک هدفون 3.5 میلیمتری حرفی به میان نیامده بود. بنابراین به نظر می‌رسد که کمپانی گوگل هنوز تصمیم نهایی خود برای حذف کردن یا نکردن جک هدفون استاندارد را نگرفته است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که شما نیز شایعه بودن این خبر را در نظر داشته باشید.

این منبع فاش کننده همچنین اعلام کرد که احتمالا گوشی های آینده‌ی گوگل، به شاسی های ضد آب مجهز خواهند شد. او همچنین مدعی شد که گوگل در تلاش است تا گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 را به دوربین های بهتری مجهز کند. البته منظور از دوربین های بهتر، صرفا مگاپیکسل بیشتر نیست؛ بلکه قابلیت های عکس برداری در نور کم به آنها اضافه خواهد شد.

کمپانی گوگل در حال حاضر، بازخوردهای کاربران را از طریق Pixel User Community دریافت می‌کند تا از مزایا و معایب آن از نگاه کاربران مطلع شود. بدین ترتیب کاربران گوشی های گوگل که تمایلی به استفاده از جک هدفون در گوشی های هوشمند آینده‌ی گوگل ندارند، می‌توانند بازخورد مورد نظر خود را از این طریق به گوش عوامل اجرایی گوگل برسانند.

ریک آسترلو، معاون ارشد بخش سخت افزارهای گوگل، هفته‌ی گذشته اعلام کرد که گوشی های هوشمند پیکسل در سال جاری راه اندازی خواهند شد. گفته می شود که گوشی های گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل ایکس ال 2 در اکتبر 2017 (مهر 96) راه اندازی می‌شوند.

او همچنین اضافه کرد که گوشی های پیکسل، رده بالا هستند و شایعات مربوط به مقرون به صرفه بودن این دستگاه ها را تکذیب کرد. شایعات اخیر حاکی از آن بودند که تیم طراحی گوگل پیکسل در تلاش است تا نسخه‌ی میان رده ای را با ویژگی های متوسط راه اندازی کند که البته با برند پیکسل عرضه نخواهند شد. شاید گوگل تصمیم دارد تا گوشی Android One دیگری را معرفی کند.

نظر شما درباره‌ی حذف شدن جک هدفون 3.5 میلیمتری چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر