;
coinex

قابلیت استفاده از کنترلرهای Joy-Con در سایر دستگاه‌های مجهز به سیستم بلوتوث

کنترلرهای Joy-Con نینتندو سوئیچ می‌توانند به دستگاه‌های مختلف نیز متصل شوند

قبلا مشخص شده بود که از کنترلرهای Joy-Con نینتندو سوئیچ می‌توان در کامپیوترهای شخصی استفاده مکود و بازی‌ها را با استفاده از این کنترلرها انجام داد. گفته می‌شود کاربران به تازگی کشف کرده‌اند که می‌توان هر دو کنترلر را از طریق بلوتوث به دستگاه‌های دیگر هم متصل کرد و با آن‌ها به بازی پرداخت.

طبق ویدیوی منتشر شده توسط یکی از کاربران، از آنجایی که کنترلرهای Joy-Con از طریق بلوتوث به سوئیچ متصل می‌شوند، می‌توان آن‌ها را از همین طریق به دستگاه‌های دیگری که بلوتوث دارند هم متصل کرد. از این رو، هر کدام از دو کنترلر Joy-Con می‌تواند به عنوان یک کنترلر جداگانه عمل کند یعنی می‌توان بازی‌های دونفره را با یک کنترلر بازی کرد. استفاده هر دو به عنوان یک کنترلر در حالت دستی سوئیچ به طور پیشفرض پشتیبانی نمی‎شود اما احتمالا در آینده به کمک برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‎های مختلف این مشکل حل خواهد شد.

هم اکنون شما امکان این را دارید که کنترلرها را از طریق بلوتوث به کامپیوترهای شخصی و دستگاه‎های اندرویدی متصل کنید و از آن استفاده کنید، اما از آنجایی که دستگاه‌های iOS از ابزارهای وایرلس دیگری به جز بلوتوث استفاده می‌کنند، امکان استفاده از کنترلرهای Joy-Con از طریق آیفون‌ها و آیپدها امکان پذیر نیست.

 

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر