;
coinex

پرچمدار جدید نوکیا احتمالا خرداد ماه سال آینده عرضه خواهد شد

پرچمدار جدید نوکیا

شرکت HMD Global (این شرکت حق انحصاری استفاده از برند نوکیا را در اختیار دارد) در نمایشگاه MWC 2017 از گوشی‌های زیادی رونمایی کرد. این کمپانی فنلاندی در همین راستا اعلام کرده است که این  نمایشگاه پایان کار آن‌ها در سال 2017 نیست و در ادامه سال جاری تصمیم دارند تا نمایندگان بیشتری را راهی میدان نبرد کنند. با تکرا همراه باشید تا استراتژی این کمپانی برای ماه‌های پیش‌رو را کمی موشکافانه‌تر بررسی کنیم.

دو پرچمدار جدید نوکیا

ظاهرا شرکت HMD نتوانسته است به خوبی خود را در نمایشگاه بارسلونا نشان دهد و پرچمدارنش را آماده نماید. البته انتظار هم می‌رفت که چنین اتفاقی بیفتد، چون شرکت فنلاندی که تا 10 سال حق استفاده از برند نوکیا را در اختیار گرفته است به پردازنده قدرتمند Snapdragon 835 دسترسی نداشت تا گجت‌های خود را به آن مجهز کند.

خبری که از مطبوعات خبری چینی به گوش می‌رسد، گویای این است که کمپانی HMD Global دست روی دست نخواهد گذاشت و تا خرداد ماه سال آینده، کاربران شاهد عرضه پرچمدار جدید نوکیا به بازار خواهند بود.پرچمدار جدید نوکیا

انتظار داریم که دو نسخه از این گوشی هوشمند وارد قفسه مارکت‌ها شود، تفاوت آن‌ها هم در اندازه نمایشگرهایشان محسوس است؛ هم‌چنین رم برادر کوچکتر 4 گیگابایت و دیگری 6 گیگ خواهد بود. گل سرسبد نوکیا که در راه است، احتمالا از یک دوربین دوگانه بهره خواهد برد. همچنین احتمال می‌رود که در دوربین گوشی حسگر 23 مگاپیکسلی تعبیه‌شده باشد، ولی هنوز معلوم نیست که آیا لنز دوگانه در این دوربین به‌کاربرده خواهد شد یا خبر!

دو پرچم‌دار جدید نوکیا با بدنه فلزی به میدان خواهند آمد و قدرت پردازش خود را از تراشه Snapdragon 835 خواهند گرفت.

قیمت دو پرچمدار جدید نوکیا که انتظار آن‌ها را می‌کشیم

بحث قیمت را نمی‌توان نادیده گرفت، نسخه کوچک‌تر این گوشی‌ها به‌احتمال‌زیاد 580 دلار و نسخه بزرگ‌تر 650 دلار قیمت‌گذاری خواهند شد.

حتی اگر این شایعات خیلی واقعی نباشند، ما مطمئن هستیم که در ماه‌های پیش رو، نوکیا از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد، پس اگر از طرفداران این برند هستید تا چند ماه آتی پرچمدار جدید نوکیا را خواهید دید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر