;
coinex

ریستارت، حالت اسلیپ و خاموش کردن نینتندو سوئیچ


ریستارت، حالت اسلیپ و خاموش کردن نینتندو سوئیچکار کردن با نینتندو سوئیچ سخت نیست و با کمی سر و کله زدن با دستگاه می‌توان راه و چاه آن را بدست آورد؛ اما بسیاری از افراد با کار کردن آن مشکل دارند و یکی از این مشکل‌ها، نحوه خاموش کردن سوئیچ است؛ این کار روش خاصی دارد که در اینجا آن را مشاهده می‌کنید.

برای خاموش کردن دستگاه باید از کنترلر استفاده کنید و به منو بروید.

  1. دکمه power که در بالای نمایشگر قرار دارد را برای پنج ثانیه نگه دارید. (سعی کنید زیاد یا بیشتر از پنج ثانیه دکمه را فشار ندهید؛ چرا که ممکن است خراب شود.)
  2. سپس منویی را می‌بینید که حالت اسلیپ (sleep) یا گزینه‌های power کنسول را به شما نشان می‌دهد. گزینه power options را انتخاب کنید.
  3. از این طریق می‌توانید دستگاه را ریستارت یا خاموش کنید.

حال، کنسول شما کاملا خاموش شده است. برای گزینه sleep mode می‌توانید به تنظیمات دستگاه رفته و حالت اسلیپ خودکار را انتخاب کنید. این حالت می‌تواند برای یک دقیقه، سه دقیقه، پنج دقیقه، ده دقیقه، سی دقیقه و یا هرگز به این حالت نرود، تنظیم شود. پس از قرار یری بر روی dock هم می‌توان auto-sleep را برای یک ساعت، دو ساعت، سه ساعت، شش ساعت، دوازده ساعت و یا گزینه هرگز را انتخاب کرد. حالت اسلیپ می‌تواند در برخی مواقع به عمر بیشتر باتری دستگاه کمک کند.

.

منبع: polygon

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر