;
coinex

ساعت های هوشمند موادو با اندروید ویر 2.0 به زودی عرضه می‌شود

movado

همانطور که می‌دانید بیشتر سازندگان سنتی ساعت‌های مچی وارد بازی ساعت‌های هوشمند شده‌اند، از جمله این شرکت‌های می‌توان به Tag Heuer اشاره کرد که مدتی پیش خبر از عرضه نسل دوم ساعت هوشمند خود را داد. شرکت موادو هم امروز تایید کرده که همکاری خود را با گوگل برای ساخت مجموعه ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 آغاز کرده است. آنطور که پیدا است ساعت های هوشمند موادو با قیمت مناسبی روانه بازار خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت موادو (Movado) امروز تایید کرد که در حال کار بر روی مجموعه ساعت‌های هوشمند خود است. با توجه به شواهد موجود، این گجت‌های پوشیدنی به سیستم عامل اندروید ویر 2.0 مجهز هستند. اعلام شده که قیمت ساعت های هوشمند موادو از 495 دلا آغاز خواهد شد و قرار است که در بازارهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان و کارائیب عرضه شوند. این ساعت های هوشمند جدید قرار است که در طی برگزاری نمایشگاه Baselworld 2017 رونمایی شوند.

شرکت موادو قرار است که محصولات جدید پوشیدنی خود را با خلاقیت بالایی طراحی کند. باتوجه به گفته Efraim Grinberg، گروه موادو این ساعت‌ها را با لبه‌های کریستالی خواهد ساخت. مجموعه موادو قرار است با ویژگی‌های محنصر به فرد سفارشی سازی از راه برسند که شامل  تغییر پس زمینه و جزئیاتی از این قبیل است.

متاسفانه هنوز جزئیات چندانی از ساعت های هوشمند موادو منتشر نشده؛ اما سیستم عامل اندروید ویر 2.0 برای این دو تایید شده است، انتظار می‌رود که نتیجه این همکاری وجود ویژگی‌های کاربری Android Pay و دستیار شخصی Google Assistant باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره محصولات جدید موادو در طی برگزاری نمایشگاه Baselworld 2017 باشیم. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری حضور خود را در نمایشگاه Baselworld 2017 تایید کرده‌اند و علاوه بر رونمایی جواهرات جدید انتظار رونمایی گجت‌های پوشیدنی را هم خواهیم داشت. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا سازندگان سنتی ساعت‌های مچی باید وارد صنعت گجت‌های پوشیدنی شوند یا خیر؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر