;
coinex

گلکسی اس 6 و اس 6 اج سیستم عامل جدید اندروید 7.0 نوقا را دریافت خواهند کرد

اندروید 7.0 نوقا

سامسونگ مدتی قبل وعده داد که گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج، اندروید 7.0 نوقا را دریافت خوهند کرد، حال به آن عمل کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

مدت زیادی است که مالکان گوشی‌های گلکسی اس 6 (S6) و اس 6 اج (S6 Edge) منتظر انتشار اندروید 7.0 نوقا برای گوشی‌های خود هستند. ابتدا قرار بود که این به روزرسانی اواخر فوریه منتشر شود، اما شرکت سامسونگ برای بررسی بیشتر کیفیت آن، انتشار آن را به تعویق انداخت.

حال به نظر می‌رسد که این تأخیر زیاد هم طول نکشیده است، امروز گزارش‌ها و نظرات مختلفی از سوی کاربران SamMobile مشاهده می‌شد که می‌گفتند امروز، نسخه جدید سیستم عامل اندروید را بروی دستگاه‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج خود دریافت کرده‌اند. یکی از کاربران این سایت، یک عکس از ارائه این به روزرسانی توسط وودافون (Vodafone) در بریتانیا برای اس 6 اج با نسخه فریمور G925FXXU5EQBG را منتشر کرد. همچنین، SamMobile گزارش‌های مشابه دیگری از سایر کشورهای اروپا، همچون سوییس، آلمان و ایتالیا دریافت کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا این به روزرسانی تنها به کشورهای اروپایی محدود می‌شود یا خیر. با این حال، اگر هم تنها به اروپا محدود شود، انتظار می‌رود که به زودی وارد سایر بازارهای جهانی نیز بشود. توجه داشته باشید که ممکن است برای انتشار این به روزرسانی به صورت جهانی زمان بیشتری نیاز باشد، علاوه براین، گوشی‌های آنلاک شده نیز برای دریافت این به روزرسانی مقدم‌تر خواهند بود.

این به روزرسانی 1.5 گیگابایتی قابلیت‌ها و بهبودهای زیادی به همراه خود دارد، قابلیت‌هایی همچون رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) که نسبت به نسخه‌های قبلی خود خیلی تمیزتر و بهبود یافته تر شده است. دیگر قابلیتی که با این به روزرسانی به گوشی شما اضافه می‌شود سامسونگ کلود (Samsung Cloud) است، یک فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان گیری که به کاربران اجازه می‌دهد تا 15 گیگابایت به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. این ویژگی به صورت خودکار با برنامه‌های بومی همچون کانتکت ها، تقویم و یادداشت‌ها همگام می‌شود. بنابراین، با استفاده از اندروید 7.0 نوقا، می‌توانید از ایمن بودن تمامی اطلاعات مهم خود اطمینان حاصل کنید.

حال، اگر از یکی از دستگاه‌های گلکسی اس 6 یا اس 6 اج استفاده می‌کنید، به احتمال خیلی زیاد پس از مدت‌ها انتظار تا مدتی دیگر قادر به استفاده از سیستم عامل جدید اندروید 7.0 نوقا و قابلیت‌های چشمگیرش برروی گوشی خود خواهید بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر