;
coinex

صفحه کلید گوگل جی بورد از قابلیت ترجمه هم‌زمان برخوردار خواهد شد!

صفحه کلید گوگل جی بورد از قابلیت ترجمه هم‌زمان برخوردار خواهد شد!

طی آپدیت جدیدی که برای صفحه کلید گوگل جی بورد منتشر شده است، این صفحه کلید به قابلیت ترجمه همزمان، اموجی‌ها و تصاویر زمینه جذاب مجهز خواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

خیلی از مردم همیشه از صفحه کلید های تلفن همراه هوشمندشان ناراضی هستند، اما کاربران صفحه کلید گوگل Gboard جزو آن دسته از مردم نیستند. گوگل، صفحه کلیدهای جی بورد خود را به قابلیت های موجود در مترجم گوگل (Google Translate) و پشتیبانی از شکلک (emoji) های مختلف مجهز کرده است. به محض این که شروع به تایپ با این آپدیت جدید کنید، این صفحه کلید به طور همزمان عبارات تایپ شده توسط شما را به هر زبان دیگری که شما بخواهید، ترجمه می‌کند. این قابلیت می تواند در بسیاری از اوقاتی که سعی در برقراری ارتباط با دیگر زبان‌ها دارید به کمک شما بیاید.

ویژگی های جدید این آپدیت در همین مترجم همزمان خلاصه نمی‌شود، بلکه نکات جدید و قابل ذکر دیگری هم وجود دارد. یکی از آن‌ها نکته‌ای در مورد اموجی‌هاست. برای انتخاب شکلک یا اموجی و همچنین گیف‌های متحرک (GIF) لازم نیست که حتما به بخش‌های دیگر این صفحه کلید مراجعه کنید، بلکه می توانید به سادگی اموجی‌ها و گیف‌های مورد نظر خود را مستقیما از قسمت متن پیش بینی، یعنی همان جایی که در حال تایپ متن هستید، انتخاب کنید.

در نهایت برای این که ظاهر جی بورد هم جذاب شود، گوگل، یک سری تصاویر زمینه بسیار زیبا به این صفحه کلید افزوده است که به صورت خودکار در طی زمان عوض می‌شوند. این تصاویر مسئولیت تازه و جذاب نگه داشتن جی بورد را بر عهده دارند. نگران نباشید! آن‌ها با زیبایی و جذابیت خود به سادگی از پس این مسئولیت بر خواهند آمد.

اگر شما جی بورد را بر روی گوشی هوشمند خود دارید، احتمالا از همین الان قادر به دریافت این آپدیت هستید؛ اما اگر تا به حال از آن استفاده نکرده اید، ما توصیه می کنیم که حتما این صفحه کلید را دانلود کنید. می توانید از لینک زیر برای دانلود گوگل جی بورد استفاده کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.inputmethod.latin&hl=en” icon=”” target=”true”]دانلود جی بورد[/button]

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر