;
coinex

اندروید نوقا برای ال جی G4 و ال‌ جی V10 منتشر می شود، اما نه تا نیمه‌ دوم 2017!

ال جی جی 4 و ال جی وی 10

طبق آخرین اخبار منتشر شده، کمپانی ال جی تصمیم گرفته که آپدیت اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی های ال جی G4 و ال جی V10 خود تا پایان سال 2017 منتشر کند. برای بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

شرکت ال ‌جی تصمیم‌ گرفته  تا برنامه پیشین‌ خود در مورد لغو انتشار به روزرسانی‌ های اندروید برای دستگاه‌های ال جی جی 4 و ال جی وی 10 را کنار ‌گذاشته و نسخه 7.0 اندروید نوقا را برای هر دوی این دستگاه‌ها در سال 2017 منتشر ‌کند. ال ‌جی G4 و ال‌ جی V10 هر دو در سال 2015 رونمایی ‌شدند و در این مدت هر کدام 2 نسخه آپدیت جدید دریافت ‌کردند و خب، این حلقه بروز رسانی‌ ها برای این دو دستگاه، در سال 2017 به خط پایان خود می‌رسد.

با این اوصاف، به عنوان یک تغییر جذاب برای هواداران ال‌ جی، این شرکت بر آن شد تا نسخه اندروید نوقا را بر روی این دو دستگاه آورده و بتواند با شعار “برای حق انتخاب خریداران و مشتریان احترام قائل هستیم” هواداران خود را همچنان راضی نگه دارد.

ال‌ جی پیش از این اذعان‌ داشته ‌است که قرار نیست برای این دو دستگاه، آپدیت جدیدی را منتشر ‌کند و علت این اتفاق را “عدم تطابق نرم‌ افزاری این دو دستگاه با آخرین نسخه اندروید” خواند، اما اخیرا و بنا بر گزارشی که از سوی آژانس خبری کره‌ ای موسوم به یونهاپ (Yonhap) تهیه شد، این تصمیم کمپانی ال جی اعتراض کاربران را برانگیخته است، به نظر آن‌ها این اقدام، بی احترامی به حقوق مصرف کنندگان به شمار می‌رود و به دلیل همین اعتراضات است که ال جی تصمیم خود را تغییر داده است و قول داده که آپدیت نوقا را برای کاربران ال جی G4 و ال جی V10 منتشر نماید.

نسخه اندروید نوقا برای ال جی V10 در نیمه دوم 2017 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت اما دارندگان ال جی G4، بایستی تا حدود ربع سوم امسال منتظر این نسخه بمانند. این جدول ‌زمانی تا حدی نامعین که توسط شرکت ال‌ جی برنامه ریزی ‌شده‌ است، برای دارندگان ال‌ جی جی 4 و ال جی وی 10 در کشور کره ‌جنوبی ارائه‌ شده ‌است. دیگر کاربران ال جی در سطح جهان نیز اندکی شکیبا باشند، زمان انتشار این آپدیت برای آن‌ ها هم در همین امسال خواهد بود و به زودی به اطلاعتان خواهد رسید. جهت دریافت اخبار آتی، با ما همراه باشید.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر