;
coinex

بازی Steep برای تمامی پلتفرم‎ها از 20 تا 23 اسفند رایگان است

بازی Steep برای تمامی پلتفرم‎ها از 20 تا 23 اسفند رایگان است

شرکت بازی سازی یوبی سافت (UbiSoft) خبری خوب را برای علاقمندان بازی ورزشی Steep منتشر کرد. با توجه به این خبر، یک نسخه رایگان و زمان‌دار (Trial) از این بازی در آخر هفته جاری، در دسترس علاقمندان بازی Steep قرار داده شده است. این نسخه زمان‌دار مربوط به تمامی پلتفرم­ها و سیستم عامل ها خواهد بود.

این بازی از تاریخ 10 مارس (20 اسفند) برای کنسول­های Play Station 4، XBOX One و PC در دسترس بوده و بازیکنان قادر به انجام این بازی تا تاریخ 13 مارس (23 اسفند) خواهند بود. البته تاریخ انجام بازی در مناطق مختلف متفاوت است که در زیر مشاهده می‌کنید.

مناطق بازی Steep

این نسخه از بازی دارای تمامی امکانات موجود در نسخه پولی و کامل بازی Steep بوده و بازیکانان می­توانند از تمامی بخش­های این بازی حتی بخش آلاسکا که تازگی به این عنوان اضافه شده، استفاده نمایند.این بازی یک نمونه جهان باز (Open World) بوده و به کاربر قابلیت بازی و مسابقه با وسایلی مانند اسکی آلپاین، اسنوبورد ، Wingsuit و پاراگلایدر را می­دهد.

تمامی مراحل طی شده و اطلاعات ضبط شده در نسخه Trial این بازی قابلیت انتقال را داشته و کاربرانی که بعد از این دوره اقدام به خرید نسخه کامل بازی Steep بزنند، قادر خواهند بود که اطلاعات ذخیره شده خود در نسخه Trial را به نسخه کامل منتقل نمایند.

در مدتی که این بازی رایگان است، قیمت استاندارد آن از تخفیفی 50 درصدی برخوردار شده است. نسخه Gold آن هم برای ایکس‎باکس لایو تا 23 اسفند و برای پلی استیشن 4 هم تا 30 اسفند دارای 40 درصد تخفیف است. در فروشگاه خود شرکت یوبیسافت نسخه‎های Gold و استاندارد این بازی تا 24 اسفند با 50 درصد تخفیف در دسترس خواهد بود.

باری Steep در ماه دسامبر عرضه شد و چند بار هم به‎روزرسانی شد که یکی از آن‎ها DLC آلاسکا بود. امکاناتی نظیر زوایای جدید دوربین و امکان ضبط بدون HUD هم به این بازی اضافه شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می­توانید به وب سایت رسمی بازی Steep مراجعه نمایید.

منبع: gamespot

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر