;
coinex

طرح‌های کشیده شده از شیائومی می 6، طراحی و دوربین دوگانه آن را نمایش می‌دهند.

شیائومی می 6

عکس‌هایی از طرح‌های گوشی شیائومی می 6 بر روی کاغذ در اینترنت منتشر شده‌اند که طراحی و دوربین دوگانه این پرچمدار را نمایش می‌دهند. انتظار می‌رود که گوشی‌های شیائومی می 6 اولین پرچمداران گوشی‌های چینی باشند که مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) هستند. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها در ماه آوریل (اواسط فروردین‌ماه) معرفی خواهند شد. 3 طرح کشیده شده از شیائومی می 6 بر روی ویبو (Weibo) قرار گرفته و طراحی این گوشی را نمایش می‌دهد.

این‌گونه که طرح‌های منتشر شده نشان می‌دهند، گوشی‌های شیائومی می 6 دارای حاشیه‌های ضخیم در بالا و پایین و حاشیه‌های باریک تر در سمت چپ و راست صفحه نمایش گوشی خواهند بود؛ همچنین کلید خانه (Home) نیز در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است که احتمالا حسگر اثر انگشت هم در همان جا قرار دارد. در پایین گوشی نیز، پورت یو اس بی مدل سی و بلندگوهای خارجی تعبیه شده‌اند.

شیائومی می 6

شیائومی می 6

پشت گوشی دارای لوگوی می (MI) در نیمه پایینی و خط‌های آنتن در بالا و پایین گوشی است. در قسمت سمت چپ بالای گوشی دوربین دوگانه آن قرار دارد که از دوربین دوقلو و فلاش ال ای دی برخوردار است. در این تصاویر می‌توانیم ببینیم که طرح‌های کشیده شده از پشت گوشی با آن چه که قبلا از شیائومی می 6 دیده بودیم، تطابق دارد. (طرح سوم را در زیر می‌توانید ببینید)

شیائومی می 6

شیائومی می 6

طبق شایعه‌ها، سه مدل مختلف از شیائومی می 6 در دست ساخت است. دو مدل از آن‌ها مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 کوالکوم (Snapdragon 835) هستند. البته جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که مدل اول دارای صفحه نمایش با کیفیت تصویر کواد اچ دی و از نوع اولد خمیده است، 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و از دوربین دوگانه نیز برخوردار است.

مدل دوم دارای صفحه نمایش کواد اچ دی اولد مسطح و تخت است، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دوربین دوگانه را نیز داراست؛ اما مدل سوم چگونه است؟!

بنا بر شایعه‌ها گفته می‌شود این مدل دارای پردازنده هلیو ایکس 30 مدیاتک (MediaTek Helio X30 SoC) است، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد و باز هم به دوربین دوگانه مجهز شده است.

از آن جایی که گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ اولین سهام چیپست های اسنپدراگون 835 را دریافت کرده‌اند، انتظار می رود که تلفن همراه هوشمند شیائومی می 6 پس از این که پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ منتشر شدند، معرفی شود. طبق پیش‌بینی‌ها و گمانه زنی‌های ما، گوشی‌های شیائومی می 6 در روز شانزدهم ماه آوریل (بیست و هفتم فروردین ماه) رونمایی می‌شوند. تحلیلگران بر این باورند که گوشی‌های شیائومی می 6 با قیمتی گران‌تر از گوشی‌های پیش از خود روانه بازار می‌شوند.

اگر می‌خواهید در مورد این پرچمداران آینده بیشتر بدانید، در خبرهای آتی با ما همراه باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر