;
coinex

مشخصات گوشی جدید هوآوی با نمایشگر اولد در بنچمارک TENAA رویت شد

مشخصات گوشی جدید هوآوی در TENAA دیده شده است. گفته می‌شود که این دستگاه با شماره مدل NCE-TL10، از نمایشگر اولد بهره خواهد برد.

از لحاظ طراحی ظاهری باید گفت که گوشی جدید هوآوی به گوشی شیائومی ردمی نوت 3 شباهت دارد، اما جایگاه اسپیکر در قاب پشتی گوشی ردمی در این دستگاه دیده نمی‌شود. این گوشی جدید هوآوی از دوربین دوگانه برخوردار نخواهد بود؛ اما اسکنر اثر انگشت، لوگوی هوآوی و China Mobile در قسمت پشتی این دستگاه دیده می‌شوند.

نمایشگر گوشی جدید هوآوی با حاشیه‌ی زیادی همراه شده و به نظر می‌رسد که دکمه های مجازی روی نمایشگر دستگاه طراحی شده باشند.

سایر مشخصات فاش شده از گوشی جدید هوآوی در TENAA

بنابر اطلاعاتی که از اسناد و مدارک تنا منتشر شده، به نظر می‌رسد که گوشی جدید هوآوی از نمایشگر 5 اینچی 720p، رم 3 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی و جایگاه نصب میکرو اس دی کارت برای افزایش حافظه تا 128 گیگابایت برخوردار خواهد شد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند هوآوی، یک سنسور 13 مگاپیکسل با فلاش LED خواهد بود؛ این در حالیست که یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی دستگاه تعبیه شده است. گوشی جدید هوآوی نیز همانند شیائومی ردمی نوت 3 با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی همراه خواهد شد. نام پردازنده ی این گوشی هوشمند فاش نشده، اما به نظر می‌رسد که از یک تراشه‌ی هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز بهره خواهد برد. این دستگاه از قابلیت نصب دو سیمکارت برخوردار بوده و اندروید 6.0 مارشمالو روی آن نصب شده است.

با توجه به این مشخصات می‌توان نتیجه گرفت که گوشی جدید هوآوی یک گوشی هوشمند میان رده خواهد بود. مجهز بودن این دستگاه به نمایشگر 5 اینچی اولد با رزولوشن 720p نشان می‌دهد که این قطعه از تامین کننده های داخلی چین دریافت خواهد شد. صفحه نمایش هایی با کیفیت 1080p به طور قطع از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، اما کیفیت اولد با رزولوشن 720p را نیز نمی توان خالی از لطف دانست. البته این احتمال نیز وجود دارد که خطایی در وب سایت تنا صورت گرفته باشد؛ با اینحال برای اطمینان بیشتر باید منتظر خبر نهایی بمانیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر