;
coinex

گلکسی اس 8 سامسونگ دارای قابلیت تشخیص چهره خواهد بود!

گلکسی اس 8

یک خبرگزاری کره‌ای خبری منتشر کرده مبنی بر این که گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ دارای قابلیت تشخیص چهره در کنار حسگر اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم خواهد بود. در ادامه با تکرا همراه باشید.

خبرگزاری کره‌ای Korea Economic Daily گفته است که گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ با ویژگی جدید بیومتریک به مشتریان ارائه می‌شود که کنار دیگر قابلیت‌های این گوشی از جمله اسکنر عنبیه چشم کار می‌کند.

در مجموع ویژگی بارز گوشی‌های جدید سری گلکسی سامسونگ، همین قابلیت‌های زیست سنجشی آن‌هاست و قرار است گلکسی اس 8 با قابلیت تشخیص چهره به کاربران عرضه شود. گفته می‌شود تشخیص چهره این گوشی می‌تواند در کمتر از یک صدم ثانیه قفل گوشی را باز کند!

 

گلکسی اس 8

این خبر در حالی انتشار یافته است که زمزمه‌هایی در این باب به گوش می‌رسد که گوشی‌های آیفون 8 اپل هم مجهز به یک اسکنر چهره مشابه گلکسی اس 8 سامسونگ خواهند بود. گفته می‌شود که آزمایش و بررسی نمونه‌های اولیه این قابلیت آغاز شده است. اگر شایعات حقیقت داشته باشند و گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ به قابلیت تشخیص چهره مجهز شوند، در مجموع این گوشی دارای 3 مدل قابلیت زیست سنجشی خواهد بود.

یکی از آن‌ها حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی تعبیه شده، دیگری قابلیت اسکنر عنبیه چشم و در نهایت سومین ویژگی که همین تشخیص چهره است. البته خالی از لطف نیست بدانید که کمپانی سامسونگ در یکی از اظهارات رسمی خود اذعان داشته، به دلیل محدودیت سرعت و ضعیف عمل کردن اسکنر چشم این گوشی بود که تصمیم گرفتند بر روی افزودن قابلیت تشخیص چهره به سری گلکسی اس 8 فکر کنند!

       گلکسی اس 8

انتظار می‌رود که گوشی‌های گلکسی اس 8 تا پایان همین ماه رونمایی شوند؛ اما فروش آن‌ها در ماه آوریل (اواسط فروردین ماه) آغاز خواهد شد. البته لازم است به این نکته نیز اشاره‌ کنیم که چندی پیش گفته شد که سامسونگ قصد دارد حدود 60 میلیون دستگاه از گوشی‌های گلکسی اس 8 را برای زمانی که فروش آن آغاز می‌شود، تولید کرده و آماده داشته باشد.

گوشی‌های غیر اصل و کپی گلکسی اس 8 سامسونگ هم اکنون در بازارهای چین با قیمت بسیار مناسب و با ظاهری شبیه به مدل اصلی آن به فروش می‌رسند؛ اما مطمئنا ویژگی‌ها و مشخصات بی‌نظیر نسخه اصلی را دارا نخواهند بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر