;
coinex

گلکسی ای 3 2017 سامسونگ به همراه لوازم جانبی ارزشمندی می‌آید

گلکسی ای 3 2017

گلکسی ای 3 2017 (A3)، گوشی هوشمند میان رده سامسونگ دارای لوازم جانبی ارزشمندی است که به همراه این گوشی درون جعبه قرار دارند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

گوشی‌های گلکسی ای 3 A3) 2017) از جدیدترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه با اندازه‌ای کوچک به شمار می‌روند. نمی‌توان گفت که این گوشی‌ها دقیقاً هم اندازه آیفون اس ای (SE) هستند، اما با این حال صفحه نمایش این گوشی‌ها خیلی هم کوچک نیست. گوشی جدید گلکسی ای 3 (2017) دارای یک صفحه نمایش جمع و جور 4.7 اینچی با تکنولوژی سوپر AMOLED است. همچنین بدنه این گوشی دارای طراحی شیشه و فلز ضد آب درجه یکی است که معمولاً در پرچمدارها به کار می‌رود.

زمان زیادی از عرضه گلکسی ای 3 2017 نمی‌گذرد، این بدین معناست که هنوز بسیاری از افراد از محتوای درون جعبه سفید رنگ سامسونگ این گوشی خبر ندارند. شاید دانستن آن برای شما هم جالب باشد.

در ابتدا، بهتر است نگاهی کلی به مشخصات گلکسی ای 3 2017 سامسونگ داشته باشیم. اول از همه، یک تراشه اگزینوس 7870 هشت هسته‌ای با قدرت و کارآمدی بالا به همراه یک رم 2 گیگابایتی برروی این گوشی قرار گرفته، همچنین در این گوشی 16 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که خوشبختانه می‌توان آن را به وسیله کارت حافظه ارتقا داد. گلکسی ای 3 دارای یک باتری غیرقابل تعویض 2350 میلی آمپر بر ساعت است و از جدیدترین پورت USB-C برای شارژ شدن استفاده می‌کند. در پشت این گوشی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 قرار گرفته، درحالی که دوربین جلو این گوشی 8 مگاپیکسل است.

محتویات درون جعبه:

  • یک دستگاه سامسونگ گلکسی ای 3 2017 مدل SM-A320F
  • دفترچه راهنما
  • سنجاق در آوردن سیم کارت
  • کابل USB-C به USB-A
  • هندزفری سفید رنگ سامسونگ به همراه سری یا کلاهک اضافی
  • آداپتور شارژر دیواری (7.75 وات، 5 ولت و 1.55 آمپر)

آنطور که پیداست شما با خرید این گوشی یک پکیج کامل از تمامی تجهیزاتی که نیاز دارید دریافت خواهید کرد. به نظر نمی‌رسد که خود این گوشی از سریع‌ترین تکنولوژی شارژ استفاده کند، اما از یک باتری کوچک استفاده می‌کند که باعث می‌شود شارژر دیواری 7.75 وات آن در مدتی کم این گوشی را شارژ کند.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر