;
coinex

اندروید 7.1.2 احتمالا در تاریخ 14 فروردین منتشر می‌شود

اندروید 7.1.2

اندروید 7.0 نوقا سرو صدای زیادی را در میان گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. اگر به یاد داشته باشید، در اواخر ژانویه بود که شرکت گوگل یک نسخه بتا از اندروید 7.1.2 را برای تعداد انگشت شماری از دستگاه‌های نکسوس منتشر کرد که همراه با گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل هم بود. غول دنیای جستجو که مالک پلتفرم اندروید است، اعلام کرده که نسخه جدیدی از این سیستم عامل را منتشر می‌کند. این آپدیت جدید رفع اشکال و بهینه سازی همراه است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اکنون 6 هفته از انتشار نسخه بتا اندروید 7.1.2 گذشته است، در طول این مدت خبرهای منظمی هم از سوی کاربران و رسانه‌ها درباره این آپدیت منتشر شده است. به تازگی در وبلاگ Android Dave Burke اعلام شده که گوگل درحال آماده سازی برای انتشار عمومی آخرین نسخه از سیستم عامل خود است که در ماه مارس میلادی آغاز و در آوریل به پایان خواهد رسید.

در حال حاضر راجرز بزرگترین اوپراتور کاندا است و خواستار انتشار آپدیت جدید برای دستگاه‌های پیکسل است. باتوجه به آخرین گزارشات منتشر شده قرار است که اندروید 7.1.2 در تاریخ 3 آوریل برابر با 14 فروردین ماه منتشر شود. البته قرار است که پیش از این آپدیت امنیتی برای تمامی دستگاه‌های موجود منتشر شود که ظاهرا انتشار آن در ماه مارس خواهد بود.

باتوجه به شواهد موجود انتشار نسخه جدید جذابیت چندانی را ندارد و شاید برای کاربران هیجان انگیز نباشد؛ اما گوشی‌های هوشمند پیکسلی در نسخه بتا اندروید 7.1.2 مشکل وضوح صدای تماس صوتی را داشتند. قرار است که در آپدیت جدید 14 فروردین ماه این مشکل رفع شود. البته هنوز جزئیات چندانی از نسخه اصلی 7.1.2 منتشر نشده است. تمامی مشکلات موجود در نسخه فعلی بتا اندروید که برای برخی از دستگاه‌ها منتشر شده است به زودی رفع خواهد شد. حال باید منتظر فرا رسیدن تاریخ اعلام شده برای انتشار این آپدیت باشیم. نظر شما درباره این خبر جیست؟

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر