;
coinex

آیپد پروهای 2017، هفته آینده و بدون نشست خبری معرفی خواهند شد

طبق اطلاعات جدید، آیپد پروهای 2017 به زودی و در هفته آینده در سکوت خبری معرفی خواهند شد و یک نسخه از آنها وارد بازار جهانی خواهد شد.
در این روزها که همگان مشغول شایعات پیرامون نسل آینده گوشی‌های آیفون یعنی آیفون 8 هستند، مورد انتظارترین محصولات شرکت اپل یعنی آیپد پروهای 2017 تا حدودی کم رنگ شده اند اما طبق اطلاعاتی که توسط سایت معتبر MacRumors منتشر شده است، هفته آینده آیپد پروهای جدید در سکوت خبری معرفی خواهند شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می‌دانید، شرکت اپل به گفته منبع آگاه قصد دارد تا از بین 3 یا 4 آیپد جدید، دو دستگاه آیپد با اندازه 10.5 و 12.9 اینچی را در اردیبهشت ماه یا خرداد ماه 96 به صورت رسمی وارد بازار کند اما امروز اطلاعاتی توسط سایت MacRumors به نقل از یکی از اعضای تامین کننده معتبر اپل، منتشر شده است که نشان می‌دهد علاوه بر تبلتی که قرار است در فروردین ماه روانه بازار شد، تمامی دیگر مدل‌ها در هفته آینده و بدون برگزاری هرگونه نشست خبری یا رویداید معرفی خواهند شد و حداقل یکی از آنها وارد بازار خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده، آیپد پرو 9.7 اینچی که درواقع جایگزینی برای تبلت آیپد ایر 2 از کمپانی اپل به عنوان یک محصول قدیمی به شمار می‌رود، در کنار سایر مدل‌ها، در بازده زمانی اول تا پنجم فروردین ماه 1396 در اختیار کاربران علاقه مند به خرید یک محصول قدرتمند قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که تا پیش از این اطلاعات، شواهد نشان می‌داد که کمپانی آمریکایی اپل قصد دارد تا اواسط فروردین ماه 96، رویدادی بزرگ را با حضور علاقه مندان و خبرنگاران برگزار کند تا در حاشیه این مراسم از چندین مدل از آیپد پرو و یک نسخه از آیپد مینی جدید به صورت رسمی رونمایی کند اما حالا با توجه به محدودیت زمان و عدم ارسال دعوتنامه‌ها می‌توان گفت که این موضوع تنها یک شایعه بوده است.

در هر صورت باید بگوییم که اپل به صورت قطعی تا چند ماه آینده سرنوشت نسل جدید تبلت‌های خود با نام آیپد پروهای 2017 را مشخص خواهد کرد و طبق عادت رایج، محصولات با حاشیه صفحه نمایش‌ پایین‌تر و دارای ویژگی‌های بیشتر و تازه‌تر، مقداری دیرتر وارد بازار جهانی خواهند شد.

نظر شما در رابطه با آیپد پروهای 2017 چیست؟

.

منبع: MacRumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر