;
coinex

رابط کاربری جدید گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8

به تازگی عکس‌هایی از رابط کاربری جدید پرچمدار آینده سامسونگ، یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) منتشر شده که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در چند ماه گذشته به لطف عکس‌ها، ویدئوها، مطبوعات و بسیاری منابع و موارد دیگر اطلاعات بسیار زیادی از چیزهایی که قرار است در پرچمدار آینده سامسونگ مشاهده کنیم، بدست آورده‌ایم. با توجه به اطلاعات لو رفته، ما اکنون می‌توانیم نگاه کلی به رابط کاربری این گوشی‌ها که ظاهرا کمی جدیدتر شده‌اند، داشته باشیم. به لطف عکس‌های جدید استخراج شده از برنامه سامسونگ اسمارت سوییچ  (Samsung Smart Switch)، رابط کاربری بهینه و جدید سامسونگ خودنمایی می‌کند.

اگرچه عکس‌ها از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، اما می‌توانند یک مفهوم کلی از چیزهایی که قرار است کاربران برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خود مشاهده کنند را برساند. چیزی که قطعا شاهد آن خواهیم بود، پیشرفت و بهینه شدن رابط کاربری اختصاصی سامسونگ بر پایه سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا است.

همانطور که می دانید، رابط کاربری رده بالای قدیمی سامسونگ، تاچ ویز (TouchWiz) نام داشت که اخیرا کمپانی آن را به سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) تغییر داده است. با توجه به اسکرین شات های منتشر شده، این تغییر از سوی کمپانی باعث شده تا این رابط کاربری جدید، کاربردی‌تر بوده و طراحی ساده‌تری برروی گلکسی اس 8 داشته باشد.

گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ قرار است 29 مارس (9 فروردین)، در رویداد ویژه‌ای معرفی شوند که قطعا در آن زمان می‌توان عکس‌های بیشتری از رابط کاربری جدید این گوشی‌ها را به صورت رسمی مشاهده کرد. همچنین، گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت) روانه بازار خواهند شد و کاربران قادر خواهند بود تا این دستگاه‌ها را خریداری کنند. در عین حال تا انتشار اخبار و اطلاعات بیشتر از گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، می‌توانید عکس‌های زیر که رابط کاربری جدید این گوشی‌ها را به تصویر می‌کشند، مشاهده کنید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر