;
coinex

گوشی ال جی Fortune عرضه شد؛ پایین رده‌ و ارزان قیمت

گوشی ال جی Fortune یک موبایل پایین‌رده و ارزان قیمت از شرکت کره‌ای ال جی مخصوص یک اپراتور آمریکایی است که تنها 80 دلار است.
شرکت کره‌ای ال جی از یک گوشی جدید با نام ال جی Fortune به عنوان یک محصول ارزان قیمت و پایین‎رده رونمایی  و آن را وارد بازار جهانی کرده است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به گوشی ال جی Fortune نگاهی داشته باشیم.

گوشی ال جی Fortune  یک موبایل هوشمند پایین‌رده و ارزان قیمت با ابعاد 144.8 در 72.4 در 7.9  میلی‌متر است که از مشخصات سخت افزاری آن باید به پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر 854 در 480، حافظه داخلی 16 گیگابایت با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 32 گیگابایت، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی،  باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

گوشی هوشمند ال جی Fortune فعلا تنها در انحصار اپراتور Cricket Wireless در کشور ایالات متحده آمریکا است و این اپراتور برای این اسمارت فون پایین‌رده، قیمت 89.99 دلار را در نظر گرفته است که با توجه به سخت افزار، پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت تلفن همراه و ظاهر گوشی ال جی فورچن باید بگوییم موبایل ال جی Fortune ارزش خرید بالایی دارد.

گفتنی است که حرکت کمپانی کره‌ای ال جی به سوی گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده در کنار گوشی‌های پرچمدار که امروزه یکی از بزرگان صنعت گوشی‌های هوشمند نیز تلقی می‌شود، نشان از حرکت استراتژیک این شرکت برای به دست آوردن هر چه بیشتر بازار و بالابردن سود عملیاتی بخش موبایل همچون بخش لوازم خانگی است.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر