;
coinex

شرکت اچ تی سی رویداد 30 اسفند ماه را تایید کرد؛ سورپرایز غیر منتظره

شرکت اچ تی سی

تنها چند روز پس از عرضه گوشی هوشمند پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی، خبرهای تازه‌ای درباره سورپرایزهای جدید این غول تایوانی منتشر شد. اچ تی سی در صفحه رسمی فیسبوک خود تصویری را منتشر کرده که از راه رسیدن بهار را به ما یادآوری می‌کند. در این تصویر هیچ اطلاعات خاصی جز “Spring is coming” وجود ندارد. آنطور که پیدا است غول تکنولوژی تایوانی وعده سورپرایز غیر منتظره را در تاریخ 20 مارس برابر با 30 اسفند ماه داده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که شرکت اچ تی سی به تازگی دو گوشی هوشمند جدید خود را با نام‌های U Ultra و U Play به تازگی عرضه کرده، به نظر می‌رسد که برنامه‌های جدیدی را هم برای بهار جاری دارد. اگرچه هنوز جزئیاتی درباره رویداد هفته آینده اچ تی سی منتشر نشده؛ اما شایعاتی درباره هدست متفاوت واقعیت مجازی این شرکت وجود دارد. البته قبلا گفته شده بود که این هدست جدید تا قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی می‌شود و اکنون خبر از رویداد ماه مارس منتشر شده است.

در تصویر منتشر شده که در اصل یک تصویر تبلیغاتی است روی رنگ سبز تمرکز شده است که شاید فقط از فصل بهار خبر دهد، شاید هم نسخه 128 گیگابایتی گوشی هوشمند U Ultra با ظاهری جدید از راه برسد. به هر حال خبر خبر رویداد جدید شرکت اچ تی سی بسیار غیر منتظره بود و هنوز هم جزئیات چندانی از آن مشخص نیست.

متاسفانه هنوز اطلاعات خاصی از رویداد 20 مارس اچ تی سی منتشر نشده است؛ اما بدون شک در طول این مدت خبرها و شاید شایعات متعددی در این باره منتشر شود، به هر حال چیزی به فرا رسیدن این تاریخ نمانده، با این وجود شرکت اچ تی سی، دوشنبه هفته آینده که برابر با 30 اسنفد ماه است رویداد اختصاصی خود را برگزار خواهد کرد. حال باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این باره باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر